Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moeni11 schreef:Suzanne F. schreef:
Doe nou niet zo zielig joh. Zoek je gewoon iets om mee te gooien? Kan je het niet hebben dat je niet zo'n KWPN merrie hebt om mee te fokken?
Zoek een leven.
Ik heb wel zo'n merrie maar ik fok niet
Maar jij lult jezelf tegen
corbosman schreef:Ik probeer al een paar maanden een paard te kopen voor mezelf, maar of de prijs is absurd hoog, of men biedt dingen aan waar ik niet om vraag. (1.75+ betekent inderdaad dat 1.65 niet gaat werken). Ik merk nog niet zo veel van deze crisis, ik denk dat ie voor de wat grotere en leukere sportpaarden niet geldt.
meredith schreef:quote; net als bij de huizenmarkt je bent precies het schoolvoorbeeld waarom er geen handel is.
bij ons rijdt er ook iemand op een paard en die weet de prijs, ze zegt gewoon tegen ons het wordt vanzelf winternou sorry , wij zeggen dan : ik vreet hem nog liever op
![]()
ik begrijp het wel maar toch...
Marjoow schreef:Eeuwig zonde dit toch? Al die lieve vrienden, die niet verkocht kunnen worden, die moeten de frikadellen in omdat wij ze niet kunnen betalen!
Ik hoop dat de economie snel weer op gang komt, en dat de crisis dan ook gauw voorbij is.
Lijkt me verschrikkelijk...
sarabande schreef:DeniseM schreef:Nou ik zou hem eerder weg geven (als het paard gezond is) dan naar de slacht hoor..
Dat is je verantwoording afschuiven en het dier een ellendig bestaan via de handel geven, oftewel als je zo denkt moet je geen dieren nemen.
Boefff schreef:Jemig wat is dat nou weer voor antwoord?
Ik denk dat ze bedoelt als iemand haar/zijn paard moet verkopen voor de crisis?Ik ben het er eigenlijk wel mee eens zou zelf mijn paard ook eerder weggeven,aan een bekende dan naar de slager brengen
sarabande schreef:Boefff schreef:Jemig wat is dat nou weer voor antwoord?
Ik denk dat ze bedoelt als iemand haar/zijn paard moet verkopen voor de crisis?Ik ben het er eigenlijk wel mee eens zou zelf mijn paard ook eerder weggeven,aan een bekende dan naar de slager brengen
Zit die bekende te wachten op dat paard, kan die dat onderhouden????
Regel is bij ALLE dieren NOOIT weggeven. Als mensen de aankoopsom al niet hebben hoe moeten ze dan instaan voor het welzijn van dat dier.
Boefff schreef:sarabande schreef:Zit die bekende te wachten op dat paard, kan die dat onderhouden????
Regel is bij ALLE dieren NOOIT weggeven. Als mensen de aankoopsom al niet hebben hoe moeten ze dan instaan voor het welzijn van dat dier.
O jij denkt dat iedereen last heeft van de crisis??
Nou sorry hoor volgens mij zijn er nog zat mensen die wel paarden kunnen onderhouden.
En er bestaat ook iets van een ziekte verzekering zeker nog nooit van gehoord?
Voor mensen die niet zo 1 2 3 een hoop geld op tafel kunnen leggen wnr het paard ziek is.
Als ik jou zo zie praten snap ik dat jij niemand hebt om het dier evt aan te kunnen geven en daarom snap ik ook nu jou reactie's