Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mindfields schreef:Maak daar maar gerust: nog wel meer geliefd van. P&P is gewoon jarenlang een goudmijntje geweest. Zodra hij zijn diensten geleverd had en er kon fiks geld aan hem verdiend worden, dan verhuisde hij linea recta weer ergens anders heen.
Puur om sportprestaties, weinig met liefde te maken in mijn ogen..
themuisje schreef:voor de ouders mischien niet. maar de meisjes die hem reden hebben écht wel een band met zo'n pony gekregen hoor! voor een kind werkt dit nu eenmaal anders
timilon schreef:als ik het goed begrijp, heeft de fam.Fokker P&P,als zijnde SPORTpony, voor 160.000 euri's van de fam.Pasch gekocht.
daar P&P niet goed meer bleek, wilden de fam.Fokker de koop ongedaan maken,danwel de kosten op de fam.Pasch verhalen.
zit ik goed tot zover?
dan is het imo vrij logisch dat de fam.Fokker P&P niet WEER kopen, voor beduidend minder geld om er vervolgens niets aan te hebben.
en vanwege de geschillen tussen de fam.Fokker en de fam.Pasch staat P&P tijdelijk bij stal Korenbloem?
correct me if i'm wrong...
overigens ga ik wel weer met KiWiKo mee, en is het in en in triest dat de fam.Fokker danwel de familie's van de andere kindjes die op P&P's rug de wereld hebben mogen ontdekken, P&P de dupe laten worden van dit gevecht...
timilon schreef:timilon schreef:als ik het goed begrijp, heeft de fam.Fokker P&P,als zijnde SPORTpony, voor 160.000 euri's van de fam.Pasch gekocht.
daar P&P niet goed meer bleek, wilden de fam.Fokker de koop ongedaan maken,danwel de kosten op de fam.Pasch verhalen.
zit ik goed tot zover?
dan is het imo vrij logisch dat de fam.Fokker P&P niet WEER kopen, voor beduidend minder geld om er vervolgens niets aan te hebben.
en vanwege de geschillen tussen de fam.Fokker en de fam.Pasch staat P&P tijdelijk bij stal Korenbloem?
correct me if i'm wrong...
overigens ga ik wel weer met KiWiKo mee, en is het in en in triest dat de fam.Fokker danwel de familie's van de andere kindjes die op P&P's rug de wereld hebben mogen ontdekken, P&P de dupe laten worden van dit gevecht...
ik quote mezelf maar even...want er word veel gepraat over "geef hem een waardig eind, breng hem naar de slager", maar geld speelt hier een heel grote rol in imo, en daar word P&P dus de dupe van.
niet zozeer om het feit dat P&P zo nodig verkocht moet worden, maar vanwege de geschillen.
toch???
Mindfields schreef:themuisje schreef:voor de ouders mischien niet. maar de meisjes die hem reden hebben écht wel een band met zo'n pony gekregen hoor! voor een kind werkt dit nu eenmaal anders
Vooropgesteld dat ik de meisjes in deze kwestie niet persoonlijk ken, maar wel al een poosje meedraai in het wereldje en genoeg van dit soort rijkeluiskindjes heb meegemaakt, heb ik vaak genoeg gezien dat er juist helemaal geen liefde voor de pony bij kwam kijken, ook niet door de meiden zelf. Veelal zat er druk van de ouders achter, kinderen werden zowat gedwongen te trainen, zaten er met totaal onverschillige koppen op en zowel voor als na het rijden was er iemand anders om de pony op te zadelen/na te verzorgen.
Dus ik ben ietwat sceptisch over het segment amazones in die categorie, sorry.
Heb er teveel meegemaakt.
Maargoed misschien zijn alle ruitertjes van P&P wel uitzonderingen.
sarabande schreef:KiWiKo schreef:geld speelt hier een VEEL te grote rol!!!! en ik voor een vind dat schandalig voor twee vermogende families...............
SCHANDALIG!!
Tjeutje Kim je zou toch zo langzamerhand moeten weten hoe geld werkt
timilon schreef:@ ddw1190: van de amazones misschien niet knap, van P&P daarentegen veel meer!!!
dat hij met zoveel amazones zich telkens in het team wist te lopen etc, dat is gewoon heel bijzonder.
dat hij het zo lang heeft volgehouden ook, trouwens...
KiWiKo schreef:ik vind dat de van baalens gewoon hun poenlap moeten trekken........... ze hebben genoeg aan het dier verdiend.......
dat zijn de grondleggers van het dier zijn verdere verloop van zijn leven, hun hebben het dier gemaakt, hun hebben eraan verdiend....... hun zijn het dier zijn leven.........
laten hun het ook afmaken!