Weinig geld geven voor een "goed" wedstrijd paard..

Dat vind ik gewoon zorgelijk, moet gewoon meer informatie komen voor mensen die geen verstand hebben.
En nog nooit een paard gekocht hebben..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Het hoeft geen druk avondje te worden wanneer iedereen gewoon de regels volgt en niet steeds loopt te speculeren of offtopic gaat..
Nog een uurtje en dan weten we het, geduld is een schone zaak
Sunrise19 schreef:Ik snap gewoon niet dat mensen zich zo in het ootje laten nemen.
Dat vind ik gewoon zorgelijk, moet gewoon meer informatie komen voor mensen die geen verstand hebben.
Sunrise19 schreef:Ik snap gewoon niet dat mensen zich zo in het ootje laten nemen.
newnails schreef:Sunrise19 schreef:Ik snap gewoon niet dat mensen zich zo in het ootje laten nemen.
Ja dat van die informatie daar ben ik het met je eens! Voor mensen die wel verstand hebben!!! Maar geen verstand van paarden hebben!
Maarrrrrr......... Hoezo weinig geld geven voor een wedstrijdpaard!!!???!!!
Weet jij dan wat er betaald is voor dat wedstrijdpaard???
Het lijkt mij dat JIJ niet over die informatie beschikt!
Nessah schreef:Al betaal ik 500 euro.. Als iemand zegt dat het paard gezond is en hij gekeurd is en 12 jaar is.. Hoort dat gewoon zo te zijn.. Klaar
Is er met van alles geknoeid dan is het oplichterij.. Hoeveel ze ook voor die paarden betaald hebben.
Jolliegirl schreef:newnails : Sunrise19 heeft al een stuk van de aflevering gezien
Zij weet dus de prijs die betaald is voor die springpony voor die dochter..
En dat is géén geld voor een goed wedstrijdpaard...
Voor een duppie op de eerste rij willen zitten...