Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WWisecracker schreef:Pashon schreef:ik heb al meerdere malen gezegt dat ik het probleem niet zie bij deze paarden, de paarden zijn redelijk in het vlees oke zijn niet dik maar dat is ook niet nodig de vachten glimmen goed en een paard dat niet goed verzorgt word glimt simpelweg niet. paarden zitten kort in de vacht wat te zien is op het filmpje.
het kan altijd beter of slechter, maar nogmaals ik vind het onnodig om deze paarden in beslag te nemne.
Oke dus het is oke dat de paarden niet droog kunnen liggen?
Het is dus oke dat ze onregelmatig gevoerd worden (paarden dienen de hele dag door te kunnen eten ivm het darmstelsel van het paard e.d.).?
Het is dus oke dat 19 paarden in een kleine paddock staan?
Het is dus oke dat ze niet gehele dagen over water beschikken?
Ach ja wat maakt het uit....
Ze zien er toch nog best redelijk uit....
KiWiKo schreef:dan heb jij het leuk voor elkaarandere mensen in andere gebieden met andere grond zullen dat nooit voor elkaar krijgen om de paarden in de wintermaanden ook op het land te hebben
en dan gaan ze inderdaad een paddock in....... zolang er onbeperkt hooi ligt is dat geen probleem!!
en ik denk dat er in elk koppel wel een of twee schrale dieren lopen........ dat is heel normaal!
hoempa schreef:Ik heb gezien dat die paarden iederedag verzorging kregen er zijn ook foto`s van het laden.wel eens gehoord van AID die dieren mishandelen .Hier het bewijs soms is het terecht dat ze dieren in beslag nemen ,maar in dit geval niet volgens twee dieren artsen die gespecializeert zijn in paarden. zie foto`s als het bewijs. de eigenaar mocht niets doen hij kon alleen maar toekijken naar het leed van zijn dieren. Er stond ook iemand te filmen. Terwijl twee dieren artsen in de ochtend de dieren gezond verklaarde. kijk op de site van het brabands dagblad.
yvonnedv schreef:ach hij krijgt ze toch wel weer terug
[VN] Vijfentwintig herstelde paarden keren terug naar Giethoorn
hoempa schreef:Ik heb gezien dat die paarden iederedag verzorging kregen er zijn ook foto`s van het laden.wel eens gehoord van AID die dieren mishandelen .Hier het bewijs soms is het terecht dat ze dieren in beslag nemen ,maar in dit geval niet volgens twee dieren artsen die gespecializeert zijn in paarden. zie foto`s als het bewijs. de eigenaar mocht niets doen hij kon alleen maar toekijken naar het leed van zijn dieren. Er stond ook iemand te filmen. Terwijl twee dieren artsen in de ochtend de dieren gezond verklaarde. kijk op de site van het brabands dagblad.