Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
amondi schreef:yeh, fijn, wat een onsamenhangend verhaal Boemer 41,
Er is werkelijk, 1 post boven jouw verhaal gevraagd om niet te speculeren of verdacht te maken!
Wij hebben hier regels!
De discussie ging erom dat oplichters kunnen werken omdat mensen erom vragen!
Ze willen een springpaard voor een 10 jarige kleuter.... Dan praat je met je instructeur, de mensen op je club, of je mot nu en wel meteen een Okidoki hebben omdat je het kan betalen?
Zeg maar wat je de beste manier vindt?
Ik zou het wel weten, waar 2 vechten hebben er gewoon 2 schuld!
Abeltje77 schreef:Persoonlijk denk ik dat Stegeman ook zo'n type is om toch uit te zenden. De uiteindelijke beslissing ligt natuurlijk bij SBS6, maar dat is zo'n type zender.... die zie ik er ook voor aan.
Zonnetje81 schreef:De vraag is ook in hoeverre laat de rechter zich leiden door het peter R verhaal en de boete die daaraan hing..? Toen was het maatschappelijk belang groter en TOCH werd ondanks dat die kerel voor levenslang zit er een hoge boete opgelegd.... Deze vrouw leeft nog in de maatschappij en het is minder maatschappelijk belangrijk...dus lijkt me voor haar het belangrijk dat het NIET uitgezonden word, anderzijds kan zij wel doorgaan met haar praktijken en koos h niet meer.
Tallie1979 schreef:Zonnetje81 schreef:De vraag is ook in hoeverre laat de rechter zich leiden door het peter R verhaal en de boete die daaraan hing..? Toen was het maatschappelijk belang groter en TOCH werd ondanks dat die kerel voor levenslang zit er een hoge boete opgelegd.... Deze vrouw leeft nog in de maatschappij en het is minder maatschappelijk belangrijk...dus lijkt me voor haar het belangrijk dat het NIET uitgezonden word, anderzijds kan zij wel doorgaan met haar praktijken en koos h niet meer.
Koos H zit opgesloten.. Het is een moordenaar welke ook nog eens is geholpen door een corrupte rechter destijds. Maar als het goed is komt Koos H niet meer vrij, in hoeverre is het dan van belang dat ik verborgen camera acties op tv te zien krijg?Begrijp me niet verkeerd, ik vind het goed dat het is uitgezonden, maar ik zie de link met maatschappelijk belang niet zo..
slimmerik schreef:Toch zou ik het ook een schending van de persvrijheid vinden. Dat zou betekenen dat de pers geen wantoestanden aan het licht mag brengen en wordt de crimineel in bescherming genomen..... zou echt onverteerbaar zijn imo.
KiWiKo schreef:ik vind het wel knap van de betreffende bokker dat die zich hier niet laat zien
Ik zou er niet tegen kunnen
slimmerik schreef:Toch zou ik het ook een schending van de persvrijheid vinden. Dat zou betekenen dat de pers geen wantoestanden aan het licht mag brengen en wordt de crimineel in bescherming genomen..... zou echt onverteerbaar zijn imo.
Tallie1979 schreef:Abeltje77 schreef:Persoonlijk denk ik dat Stegeman ook zo'n type is om toch uit te zenden. De uiteindelijke beslissing ligt natuurlijk bij SBS6, maar dat is zo'n type zender.... die zie ik er ook voor aan.
Ja joh, de uitzendingen over Koos H. Waren ook verboden, toch uitgezonden, behalve de laatste..![]()
Reken maar dat SBS echt wel uitzend als de boete "maar" 15.000 euro is.. Het is dan wel 15.000 euro die naar deze paardenhandelaar gaat, maar klandizie krijgt ze nooit meer.. Klein pleistertje op de wond
VivaLaVida schreef:Waarom leggen mensen dan ook niet wat meer neer voor een GOED paard... zucht.. Maargoed, zulke dingen zul je altijd houden. Ik ga zeker kijken!! en weet zeker dat die bijdehante kwal alberto t wel helemaal uitzend