Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MLD schreef:ik weet niet hoor,, maar jij hebt er geen bal verstand van wat er allemaal is..want ten 1e was op dat filmpje niet eens het paard waar het om ging want melanie had al eerder gekeken bij andere paarden en dat hebben ze toen gefilmd en dat hebben ze uitgezonden..
en ten 2de je weet niet eens hoe dat voelt als alles je word afgenomen :S . ik zou jou wel eens willen zien als je in haar schoenen had gestaan! dus ga niet zo'n reactie plaatsen

kamsel schreef:Alano, ze had in ieder geval wel iemand mee met 'verstand' van paarden. Of die had er toch geen verstand van of ze heeft het advies in de wind geslagen. Maar tekenen voor iets dat je nog niet hebt, daar had haar vader haar voor moeten behoeden.
melanie18 schreef:Hypofocus schreef:Ik vind 't bovendien echt heel naar van je, om iemand zoiets toe te wensen.
Bah.
ze wenst het je niet toe... ze zegt alleen dat ze wel had willen zien hoe jij op dat moment had gehandeld....!!! dat is heel wat anders dan toe wensen..!!!

IKbenEllen schreef:funnyhorses schreef:Als je me wilt qouten dan qoute de hele tekst en niet 1 zinnetje zo trek je mn hele antwoord uit het verband!
Weet niet wat je daarmee wilt bereiken hoor.
Ik trek niks uit verband, je vraagt je tot 2x toe af of deze mensen wel capabel zijn een paard te onderhouden. En die quote was de kern van je verhaal, anders krijg je alleen maar dubbele lappen tekst
funnyhorses schreef:ik heb niet gezegt of melanie capabel is maar spreek in algemene zin des woords!
Mwah, vind dit niet echt algemeen hoor:funnyhorses schreef:Zoooo dom!!!!En dat terwijl vader er ook bij was.
Zijn zulke mensen dan wel kapabel genoeg om überhaubt een paard te houden denk ik dan!
Maar goed, ik ben er verder klaar mee, heb mijn punt geloof ik gemaakt. Overigens was FH niet de enige die zo ondoordacht reageerde in mijn ogen.
Zie dat Melanie zichzelf ook gemeld heeft. Is er al verloop verder in de zaak, en heb je nu geen paardje meer, of heb je al iets anders gevonden?
Hoop dat het snel opgelost wordt, want vind het een behoorlijke schofterige streek die ze je geleverd hebben.
Abeltje77 schreef:Waar ik overigens wel heel nieuwsgierig naar ben: ben je nu weer juridisch bezig tegen de de verkoopster?
dus maar als ik iets hoor dan laat ik het wel op bokt weten...
.
FindingJack schreef:Ik vind dat de afspraken die gemaakt zijn niet nagekomen zijn. Dat is helaas bij meerdere handelaren zo heb ik ondervonden. Je kunt best een leuk recreatiepaard kopen tussen de 1500 en 2000 euro. Daar spelen ze handig op in. Mij is paard verkocht wat zeer geschilt zou zijn voor de ORUN cursus. Was wel iets duurder overigens. Ik ruilde een mooie Trakhener merrie erbij in. Er was van tevoren wel duidelijk dat mocht er iets zijn je geen geld terug krijgt maar wel omruilen voor iets anders. Toen bleek dat dit paard helemaal niet geschikt was bleek dat ze het paard ook niet meer in wilde ruilen. Sta je dan. Die afspraak bleek ook niets waard.
Daarom is het ook jammer dat je een paard niet langere tijd kunt proberen. Ik begrijp zeker wel het oogpunt van de verkoper, dat er iets mee zou kunnen gebeuren. Maar als ik dat wel had gekund had ik het paard niet gekocht omdat later bleek wat er mee was. Nu was ik ook een hoop geld kwijt.
Is het naif? Nee, je vertrouwd iemand en de gemaakte afspraak. Ook een mondelinge afspraak is bindend. Maar in de paardenhandel gaat erg veel verkeerd.