Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pashon schreef:shilady schreef:Nou als je voor 3000 een goed sportpaard verwacht kan je droom idd snel in deugen eindigen haha
vind de aanpak van jonh vd heuvel eigelijk niets... slappe confrontaties van heb ook altijd
jezus mina is het nou echt zo moeilijk om te lezen!!!
een post boven jou staat al duidelijk dat ze ook nog een paard ingeruild heeft en dus €3000,- heeft toebetaald!!!
Het is al meerdere keren langs gekomen. Lezen is lastig soms.annastasia schreef:Ok, dat werd er gisteren niet bijverteld, dat ze ook nog een paard had ingeruild...........
)... Winnie_Smit schreef:Beeeeeeeeh schreef:@MarcelDufour
Laat hem dan maar beginnen bij "Het Sportpaard" daar werd zijn naam genoemd (vandaar bronvermelding)
Afgezien van het feit dat hij te herkennen was
Misschien is het toch handig de jaargang en aflevering van Het Sportpaard te noemen, dan kan iedereen het nalezen.Michael1104 schreef:marcel, als je op i-net gaat zoeken dan zal je zien dat hij echt vele slachtoffers gemaakt heeft. Beschuldigingen komen niet zomaar aanwaaien bij deze man...
Ik weet niet welke zoekmachine je gebruikt maar als ik google op deze naam levert dat geen zoekresultaten m.b.t. paardenhandel of oplichting.
Het advies van Randalinpony zou ik ook opvolgen.
jiperdepip schreef:voor de mensen die enorm aan het gissen en speculeren zijn
wees zo flink om het mij te vragen via pb in plaats van zomaar dingen te roepen
ik heb al eerder aangegeven dat ik niets te verbergen heb
het oordeel van sommige komt namelijk best kwetsend over, en ik vind dat ik mijzelf hier niet hoef te verdedigen
ik heb immers niets of niemand iets aangedaan.
MarloesRixt schreef:Ik ben het er mee eens dat de verkoper absoluut fout zit, maar wat ik eigenlijk vreemd vond aan het verhaal en niet begrijp (heb het op tv gezien) is dat jipperdejip het paard door de dierenarts van de verkoper heeft laten keuren. Dit is zoiezo al niet aan te raden, er word geadviseerd om altijd het dier te laten keuren door je eigen dierenarts. Zo kunnen verkoper en dierenarts niet van te voren eventuele gebreken besproken hebben.

HorseyDude schreef:Da's toch waarlijk verschrikkelijk voor die mensen? Denk je een goed paard te krijgen van iemand...... en maar praten met zijn mobiel in zijn auto (wat nieteens zo mag.....) Die vent zou je toch echt..... GRRRRR!
Kaja schreef:wilma12 schreef:Het is gewoon idioot! Hoeveel meningen iedereen heeft.
Vind je dat echt zo idioot? Jij hebt toch ook een mening?
amorbeertje schreef:Toen ik het gister keek (buiten die keuring) was mevrouw heel blij met het paard. Ze vond hem lief en het paard had geen last van de aanmerking op het achterbeen. Hij zou er eventueel last van kunnen krijgen als hij het hogere dressuur zou halen. Maar dit is dan nog de vraag! Hoe loopt hij, afstamming.. etc.. Al zou hij helemaal gezond zijn geweest, dan nog is niet zeker of hij het hogere dressuur aan kan!.
Als je dan dingen wil voorkomen eerst keuren en dan meenemen! Maar ik ben natuurlijk niet voor de praktijken van die handelaar.
wilma12 schreef:Ja meningen zonder een persoon in kwestie ook uberhaupt maar te kennen.
wilma12 schreef:Je moet je eerst verdiepen en niet zomaar wat roepen!