Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Bah verschrikkelijk ongeluk amyz schreef:Pfft zo zie je maar... Bomproof zegt niet alles. Een hek voor t erf kan zulke dingen inderdaad voorkomen in de toekomst. Voor ons een wijze les om er niet maar vanuit te gaan dat een paard o zo braaf is, hoewel zoiets haast niet te voorkomen is.
Nogmaals heel veel sterkte voor de (schoon)familie gewenst!
amyz schreef:Daantjuh; zo ging mijn gedachte idd ook naar de stal waar ik sta, is wel een hek maar overdag eigenlijk altijd open, als iedere klant steeds moet uitstappen en t hek opendoen is ook niet handig... Tsja, wat is dan een oplossing om zoiets te kunnen voorkomen? Vrees dat dat niet zo 1-2-3 voorhanden is...

Ik hoop op het beste en dat het meisje er (bijna) niets aan overhoud.. FrisianlOver schreef:Wat een nachtmerrie.
Zeker voor haar ouders.![]()
Ik hoop dat ze er snel weer bovenop komt !
Maar hoe kon die de bak uit komen? ik neem tog aan dat je de bak dichtdoet als je gaat rijden?
.Verschrikkelijk voor alle partijen.Voorkomen kunnen we zoiets nooit,niet met begeleiding (had ook nooit zo snel bij het paard kunnen zijn)en als paarden weg willen houdt bijna niets hun tegen.(in hun wilde paniek,vluchtgedrag)