Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vudress schreef:Wisten die mensen veel, op het moment dat ze dat zeiden, dat het allemaal zo hard zou gaan met Totillas. Hij loopt per slot van rekening pas een jaar dit niveau, dus ik kan me best voorstellen dat daarom er wat aanpassingen zijn gedaan in de strategie. Een echt paardenspreekwoord is hier wel van toepassing: Smeed het ijzer als het heet is.Ja, dat snap ik wel. Maar het verhaal wordt telkens anders.... Zeg dan in het begin dat hij over een jaar gaat dekken.
NatasjavE schreef:Ik heb dat eens opgezocht, en je hebt helemaal gelijk. Heel ver terug in haar lijn heeft ze van vaders en moeders kant wel hetzelfde bloed (Favorit geb 1914 en Loretto ook uit 1914) maar dat is inderdaad zo ver terug dat je niet meer van inteelt kunt spreken. I stand corrected.Ratina Z was geen inteelt(tenminste niet meer als bij de meeste paarden)
essiesilly schreef:sjuimpje: datzelfde geld heb ik ook gehoord, daar kan je 3 x voor dekken, lukt dat niet krijg je een gratis dekking van bodyguard.. of het waar is weet ik niet, maar het kwam wel uit een vrij betrouwbare bron
Bizzybijtje schreef:Zoals het er nu naar uitziet gaat hij meer 'scoren' dan ooit tevorenOef..... als zijn scores er maar niet onder gaan lijden