Anne_GTI schreef:Ik krijg een stijve nek van de kerstboom. Bah, Celine Dion Hahahahaha Soms kan ik bokt echt niet meer serieus nemen
Anne_GTI schreef:Neh, laat vechtgenoot straks nek wel weer masseren. Arm kereltje, ik hoop voor je dat hij straks niet moe is en al ligt te slapen
Ulissa schreef:Niek123 schreef:Wie is die vrouw die commentaar geeft?Michael kent haar wel Ja, vaagjes
Janine1990 schreef:Anne_GTI schreef:Neh, laat vechtgenoot straks nek wel weer masseren. Arm kereltje, ik hoop voor je dat hij straks niet moe is en al ligt te slapen Paar kouwe voeten doen wonderen
Joyce Heutink....kan 3 kwartier in een half uur kletsen dwars door muziek heen en heeft voorspellende gaven en weet ALLES!!!!!
Anne_GTI schreef:Janine1990 schreef:Arm kereltje, ik hoop voor je dat hij straks niet moe is en al ligt te slapen Paar kouwe voeten doen wonderen Handje sneeuw eventueel?
Janine1990 schreef:M'n moeder, na aanleiding van het EK. "Ga je nu weer bokken en tv kijken tegelijk?"
Anne_GTI schreef:Sneeuw is hier nog niet gearriveerd. Kopen? Hier ligt 5 cm ofzo, hopelijk morgen meer. In ieder geval geen school voor mij
Janine1990 schreef:Dat zadel brengt trouwens vast geluk ofzo... zat ik ook al naar te kijken wat een ongelovelijk plat zadeltje net zo'n pannekoek dinkie
Anne_GTI schreef:Sneeuw is hier nog niet gearriveerd. Hier is het echt helemaal wit (Oost-Groningen).
Anne_GTI schreef:Best mooi proefje, rotmuziek.Leukste paard so far, moet nog wel wat aan gesleuteld worden op z'n Joyce's
magic_lover schreef:Janine1990 schreef:Dat zadel brengt trouwens vast geluk ofzo... zat ik ook al naar te kijken wat een ongelovelijk plat zadeltje net zo'n pannekoek dinkie Niet meer de jongste
Wuis schreef:Anne_GTI schreef:Sneeuw is hier nog niet gearriveerd. Hier is het echt helemaal wit (Oost-Groningen).Yesss... West-Groningen ook redelijk
Anne_GTI schreef:Hier morgen hopelijk ook. Dan zit ik om 9 uur op paard.Ik reed vanochtend al door de sneeuw! Zo magisch!