rapido schreef:Hebben jullie eigenlijk wel enig idee hoe ontzettend hard deze mensen moeten werken om de top te bereiken? Hoe hard je moet knokken om uberhoupt sponsors voor je te winnen? van smorgen's vroeg tot savond's laat verzorgen,trainen enz en dat elke dag? Veel en ver te moeten reizen om competitie te rijden? Ik heb diep respect voor de mensen die dat doen in welke tak van paarden sport dan ook! Want het is zwaar heel erg zwaar en je moet er dan ook verdomd veel plezier in hebben wil je dit kunnen volhouden.
Dat wordt inderdaad ernstig onderschat.
Maar kijk inderdaad maar eens naar de plaatselijke maneges, hoe hard moet men daar wel niet werken? En dan hebben we het niet eens over topniveau, dichtbij is het ook zwaar.
. Ik bedoelde het zo echt niet, maar ik kon echt ff niet meer, ik heb problemen thuis gehad, zat gewoon ff helemaal niet goed in me vel. Ik heb respect voor alles wat Anky doet, maar helaas was dit topic het slachtover van mijn domme uitleverij. Ik begrijp achteraf ook niet hoe ik zulke dingen had kúnnen zeggen.