Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leonora schreef:28 mensen in een wagen met luchtbanden getrokken door twee paarden lijkt me eigenlijk niet eens zo heel apart.
Als een wagen eenmaal op gang is dan valt het trekken ook wel mee, tenzij de omgeving erg heuvelachtig is.
De paarden zien er goed verzorgd uit. In alle ziekenhuizen gaan jonge en oude mensen dood aan allerlei vreselijke dingen.
Daar wordt nooit zo'n drukte over gemaakt als over een stervend paard wat op Bokt wordt getoond.
Voordat iedereen over deze ongetwijfeld ook hardwerkende man heenvalt, zou misschien overwogen
kunnen worden dat een paard net als een jong mens maar zo kan sterven door een aangeboren defect in het lichaam.
Echt weer Bokt meteen dat hysterische commentaar
HelgaV schreef:Leonora schreef:28 mensen in een wagen met luchtbanden getrokken door twee paarden lijkt me eigenlijk niet eens zo heel apart.
Als een wagen eenmaal op gang is dan valt het trekken ook wel mee, tenzij de omgeving erg heuvelachtig is.
De paarden zien er goed verzorgd uit. In alle ziekenhuizen gaan jonge en oude mensen dood aan allerlei vreselijke dingen.
Daar wordt nooit zo'n drukte over gemaakt als over een stervend paard wat op Bokt wordt getoond.
Voordat iedereen over deze ongetwijfeld ook hardwerkende man heenvalt, zou misschien overwogen
kunnen worden dat een paard net als een jong mens maar zo kan sterven door een aangeboren defect in het lichaam.
Echt weer Bokt meteen dat hysterische commentaar
Hier sluit ik me volledig bij aan.
Wat weer een gezeik. Dit paard ziet er prima uit. Kijk eens in Bulgarije hoe de paarden er daar bij lopen en dat is ten slotte ook nog een Europees land...
Deze man zal hier ook niet blij mee zijn want zijn paarden zijn waarschijnlijk zijn inkomen. Denk daar ook eens aan.
bulck schreef:pff echt erg en vreemd dat er niet gewoon een dierenarts gebeld kan worden. Het kan uiteraard dat door hitte en inspanning het paard een kleine aanval gekregen kan hebben, maar het dier zag er zeker nog goed uit, dus wss met wat medische hulp was die er wel doorgekomen. Maar ja het blijft polen e

zitake schreef:bulck schreef:pff echt erg en vreemd dat er niet gewoon een dierenarts gebeld kan worden. Het kan uiteraard dat door hitte en inspanning het paard een kleine aanval gekregen kan hebben, maar het dier zag er zeker nog goed uit, dus wss met wat medische hulp was die er wel doorgekomen. Maar ja het blijft polen e
wie zegt dat er geen dierenarts gebeld is? Wie zegt dat het dier erdoor gekomen zou zijn? Nog eens voor hetzelfde geld had dit paard al een serieuze afwijking, hartafwijking bv. Dus je kan niet zo maar gaan oordelen. Polen of geen polen dit kan perfect in belgie of nederland voorkomen.
patserke schreef:zitake schreef:wie zegt dat er geen dierenarts gebeld is? Wie zegt dat het dier erdoor gekomen zou zijn? Nog eens voor hetzelfde geld had dit paard al een serieuze afwijking, hartafwijking bv. Dus je kan niet zo maar gaan oordelen. Polen of geen polen dit kan perfect in belgie of nederland voorkomen.
voor denk ik de 4e keer dat ik het in de topic zeg, de man had een mobieltje in zijn handen op het laatst, dus hij heeft zeker wel om hulp gebeld

Raja schreef:Lexxie schreef:Gwn te erg![]()
zoiets kan je je eigen paard toch niet aan doen?!
Of wel soms, en hallo zeg dat die andere mensen niks doen.
Khoop dat ze die man opsluiten en dat dat andere paard naar GOEIE eigenaar mag.
Kom op zeg het dubbele!
knap dat dat paard naar een goeie eigenaar kan gaan als het dood is
Nadua schreef:jury schreef:Is 28 mensen echt te veel voor twee paarden? (heb absoluut geen verstand van mennen)
Het is denk ik wel het maximale, maar hier in Nederland lopen ook paarden voor een huifkar met dit aantal. Het kan gewoon zijn dat het paard idd daadwerkelijk wat mankeerde en dat het hem teveel is geworden.
Daarnaast ligt het paard 2 uur op de straat, maar hoe krijg je een dier van de straat als hij niet meer op wil staan?
Het is een verschrikkelijke situatie, maar naar mijn idee erg makkelijk om meteen te roepen dat het zo walgelijk is, terwijl dit situatie niet eens duidelijk is.