Lovely schreef:Bandida, kom op zeg, alsof je je punten haalt met maar hard genoeg met je sporen schoppen.
Ik schreef er toch bij dat ik het niet over lekprikken heb, en ook niet over schoppen. Kan je Z rijden zonder?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JoviBan schreef:Arabesk schreef:dan zie je vaak veel meer detail dan op normale snelheid, nu kun je ook goed de inwerking van de optomingen zien
Ik hoop dat jullie binnenkort dan eens naar een reguliere wedstrijd gaan om dergelijke opnames te maken van combinaties met bit.
Dan kunnen we vergelijken.
amondi schreef:oei confronterend voor de ruiter.... knap beest dat niet in de staak gaat en heel duidelijk te zien dat de teugels gebruikt worden als houvast... dat gebeurde dus ook net de neckrope
Bandida schreef:Lovely schreef:Bandida, kom op zeg, alsof je je punten haalt met maar hard genoeg met je sporen schoppen.
Ik schreef er toch bij dat ik het niet over lekprikken heb, en ook niet over schoppen. Kan je Z rijden zonder?
KiWiKo schreef:Bandida is gewoon tegen dressuur........ PUNT, en ze zal altijd alle argumenten aandragen (al dan niet gefundeerd) om de sport neer te sabelen ............
Bandida schreef:KiWiKo schreef:Bandida is gewoon tegen dressuur........ PUNT, en ze zal altijd alle argumenten aandragen (al dan niet gefundeerd) om de sport neer te sabelen ............
Het is nog veel erger Kiwiko, ik ben tegen alle wedstrijdsport met alle dieren![]()
Maar daar ging de discussie ook niet over. Ik was eigenlijk begonnen met wat op te merken over de werking van bitloze optomingen. Iets waar ik toevallig behoorlijk wat ervaring mee heb. Ik ben wel eens benieuwd wat die jurys van de KHNS gaan maken van al hun nota's over al die verschillende optomingen die voorbij zijn gekomen en waar zij de geschiedenis en de werking niet van kennen, en geen ervaring mee hebben. Het verbaast me niet zo dat ze niet verder komen als 'gevaarlijk'.
KiWiKo schreef:Arabesk schreef:
............. en dan was dit nog in het redelijke.......... en dan zeg ik nog elke pas AU!!
Sorrie.......... maar ik vind het een godswonder dat dit paard uberhaupt WIL lopen
piezze schreef:Wat ik me even afvraag is of je het paard zonder sporen kan trainen en op Z niveau kan komen?
Dat je ze normaal om hebt en een keer niet doet, kan ik inkomen dat het paard niet gelijk anders gaat reageren.