mick75 schreef:Aan de andere kant, weet niet hoe de lichtval was op dat moment, maar vanavond reed ik hier in de buurt, op een stuk snelweg waar je links moet invoegen (wie dat ooit bedacht heeft moet wel Brits zijn) en kon door de lichtval echt totaal niet zien of er auto's voor of naast me zaten, laat staan op welke afstand. Zo erg heb ik het in de 10 jaar dat ik auto rij nog niet meegemaakt, dus ik schrok van het feit dat je bij bepaalde lichtinval dus echt een andere auto totaal niet ziet, maar pas na 3! keer goed kijken een vage schim. Mischien is er zoiets aan de hand geweest? Een trailer zou ik op dat moment ook echt niet gezien hebben, zelfs een vrachtwagen niet. En ik lette wel op, anders was me niet opgevallen dat je bij die lichtinval niets maar dan ook niets zag.
Dat is dus precies wat ik bedoelde met mijn opmerking dat er mensen onder de trein rijden vanwege laagstaande zon.

Verder denk ik dat jij de brief niet gelezen hebt? Emoties ok, maar er zijn andere manieren om die te uiten dan en via internet en via een krant.
Verder snap ik die ophef over leaseauto's niet zo goed, was het ongeluk minder erg geweest als het geen leaseauto was geweest?
Nogmaals: Ongelukken heten niet voor niets ongelukken. Die gebeuren en iedereen kan het overkomen en dat is erg genoeg. Maar het kan geen reden zijn om zo in het openbaar iemand aan de schandpaal te nagelen en om te proberen extra geld los te krijgen op deze manier.
Als je iets terug kijkt in het topic zie je bij de post van smit-ilse dat mensen er ook heel anders op kunnen reageren en persoonlijk heb ik daar meer respect voor.