Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjolvir schreef:Durft er nou echt geen echte dressuur ruiter zijn nek uit te steken?
Evelienepien schreef:Moonprayer: dadelijk is jouw "ukkie" nog het grootste paard vd wedstrijd!! Had je dat ooit gedacht?
FahyaFemke schreef:ohh ik heb er wel heel erg zin in hoor!!
ben wel erg zenuwachtig voor de reis. Zo lang op de trailer.
Denk dat het niet verkeerd is als ik dat tussendoor eens oefen of niet? Es een ritje in de trailer gaan maken met iemand.. ze is er nu 2 keer me weggeweest in paar maanden tijd. Dus gelijk 2 uur in zon ding, voor een 3e keer is wl een hele opgave.
En tussen door stoppen? Of juist in 1 keer doorrijden?
Sjolvir schreef:Ik ben nogal kritisch in wat ik een "echte dressuur ruiter" vind.
Dat is bij mij iemand met minstens paard of 3, alle 3 minstens Z.
En iemand die bijna elk weekeind op wedstrijd is.
Zich vooral toelegt op dressuur, dressuur en ehhh, dressuur.
(En niet voor de leuk, het bos in gaat)
FahyaFemke schreef:Arabesk, pech gehad, manen in een grote vlecht, pakkie aan, gewoon een hokkie in met je peerd! (jij hebt toch arabier..arab..esk. eh..?)
Sjolvir schreef:Zou leuk zijn als er meer "echte warmbloeden" mee zouden doen. Maar blijkbaar doen die liever iets anders.
En dan bedoel ik ook nog echte warmbloeden die uit principe bitloos rijden.
manutjuh schreef:Het hoort toch juist bovenaan het neusbeen te liggen ? Net op het punt waar het verbonden is met de rest van de schedel ? Dat is bij mijn hoofdstel wel gezecht.
Geen ervaring met de hack dus ik weet niet of dat daar ook bij geld ?
jasmijn78 schreef:Als ik voor mijzelf spreek: Ik heb 'echte' warmbloeden, gekocht en opgeleid voor dressuurwedstrijden. Ik heb als echte dressurmuts geen interesse in bitloos omdat ik van mening ben dat het aan mijn dressuurmatige training/prestaties niets zal toevoegen... Ik heb dus geen belang bij de wedstrijd EN de uitkomst.