Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
troi schreef:Ik vreog eerder of er wel eens is gekeken naar manier om de hindernissen paardvriendelijker te maken zonder ze minder spannend te maken (bijvoorbeeld door de bovenste laag van blokken te maken zodat ze eraf kunnen vallen), daar is niemand op in gegaan maar ik ben wel heel nieuwsgierig, dat moet toch makkelijk kunnen, wat is er op tegen??
troi schreef:Ik vreog eerder of er wel eens is gekeken naar manier om de hindernissen paardvriendelijker te maken zonder ze minder spannend te maken (bijvoorbeeld door de bovenste laag van blokken te maken zodat ze eraf kunnen vallen), daar is niemand op in gegaan maar ik ben wel heel nieuwsgierig, dat moet toch makkelijk kunnen, wat is er op tegen??
geerke schreef:ook al is het een haag....optisch gezien is het voor een paard gewoon een hindernis en zal hij er gewoon over heen springen als dat het een 'dichte' hindernis is....
Citaat:Ik heb 1x in mijn leven z'on race bekeken,want je moet natuurlijk wel het hebben gezien voordat je er iets van mag vinden....en wat ik begrijp is er niet veel verandert....een ongeoraniseerd zooitje van afgevallen ruiters,gevallen paarden,en overelkaar heenvallende paarden...of ben ik nu ook suggestief?
Charica schreef:Ik snap niet waarom iemand hiermee vrijwillig aan mee doet?
Das toch ook retarted?
Eer en roem is zooo overrated.