Lotte1990 schreef:Dit is wel weer bokt op zn slechtst zeg..
Ben benieuwd wat al de negatieve mensen hadden gedaan in de schoenen van ambiiee.
Ik wens jou in elk geval heel veel plezier met je bijzondere paardje!
Niets
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heaven schreef:geerke schreef:ik begrijp niet wat voor toegevoegde waarde het heeft om de kosten van de operatie te weten....
hehe toch iemand die het begrijpt!!
Zilandra schreef:Sommige mensen willen veel doen uit liefde voor hun paard, en dat ze daarin soms erg ver gaan is een feit, maar blijft ieders eigen beslissing...
Pipo schreef:Paarden/dierenliefde is dat je soms afscheid van een dier kan nemen omdat deze weinig kans op een goede toekomst heeft.
Ik vind het een vrolijk ding met een apart blesje, maar ik ga wel met Moonfish en Pharalik mee. En ik heb hier echt heel veel moeite mee.
Als het diertje bij mij was geboren, was het gelijk ingeslapen en had ik het zeker niet verkocht aan een meisje.
Tosadog schreef:mijn salaris moet afdragen voor al dat werkschuwe tuig in Nederland, kinderbijslag..terwijl IK niet voor kinderen kies maar er wel aan mag meebetalen....en zo kan ik nog wel even doorgaan!!!!
!
BounceBabe schreef:Gemakszucht noem je dat!
Miss_M_P schreef:Kijk je hebt paarden, die super zijn absoluuut goeie papieren, goed in de sport, goed in alles, mankementen nihil enkelt peesblessure's of iets dergelijks.
Wij hebben iets van ons paard Pagella heeft haar karakter eigenschap, is niet perfect, scheve neus, paar maanden terug hadden we der bijna af moeten laten maken ivm met haar been!
Wij hebben dit nu toegeworpen gekregen dankzij Annemiek, en wij gaan proberen om te kijken wat we hieruit kunnen halen, dan de verdere stappen!
Stay ONtopic please, dat gezeur hebben we nu al gehad maar wij weten de ware Pagella en degene die lopen te klagen en te zaneken niet!
Pipo schreef:Miss_M_P schreef:Kijk je hebt paarden, die super zijn absoluuut goeie papieren, goed in de sport, goed in alles, mankementen nihil enkelt peesblessure's of iets dergelijks.
Wij hebben iets van ons paard Pagella heeft haar karakter eigenschap, is niet perfect, scheve neus, paar maanden terug hadden we der bijna af moeten laten maken ivm met haar been!
Wij hebben dit nu toegeworpen gekregen dankzij Annemiek, en wij gaan proberen om te kijken wat we hieruit kunnen halen, dan de verdere stappen!
Stay ONtopic please, dat gezeur hebben we nu al gehad maar wij weten de ware Pagella en degene die lopen te klagen en te zaneken niet!
Wat had ze met haar been dan?