Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Lekker veel tegenstrijdigheden 

LDRD schreef:Ienna, ik vond hem zuur (zwiepen) all the time en in de 2e proef dacht hij over sommige onderdelen toch echt anders dan zijn amazone. Eerste proef heb ik ook gezien en daarin waren ze het wel goed eens.
Ik heb de amazone ook nog dingen met losrijden zien doen die mij in ieder geval hélemaal niet aanstaan en ik ben geen zeikerd hoor. Wat laat ik maar even in het midden.
Wienna schreef:Ik denk dat ik ook zo langzamerhand steeds meer het spoor bijster raak bij dit verhaal.
Top voor de nieuwe amazone dat ze een "leerpaard" erbij heeft, maar nu ik lees dat er een ruil is geweest tegen een 5 jarige...
Terwijl alles de deur uit moest ivm zwangerschap en tijdgebrek..
Tja..

Jasmijn76 schreef:je kan niet zeggen dat wendy een slechte handelsgeest heeft!...laten we eerlijk zijn, je ruilt je oude paard in voor een, waarschijnlijk met potentiel, 5 jarig paard ..goeie deal!

Jasmijn76 schreef:ik neem toch aan dat ze hem niet wisselt voor een karrepaard..en eerlijk gezegd, als ik een goed 5 jarig paard had staan, had ik hem niet gewisseld..maar dat is mijn mening
misschien het Bokt CSI team er op los laten, om te weten om welk paard het gaat![]()