'Door LID in beslag genomen paarden worden verwaarloosd'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 22:57

Daphne, zoals al eerder gezegd, jij wilt een zaak aanspannen tegen de LID, dat is je goedrecht, open dan verdikkeme een topic waarin je mensen verzoekt hun ervaringen te delen..
Ik ben in begin nog zoooo duidelijk geweest, hoe graag ik je ook onderuit zie gaan, dat ik vind dat de verwondingen vers zijn en het mss wel door het transport is gekomen, gezien ze bij het 'onderduik' adres maar heel langzaam kunnen rijden en wie weet is de chauffeur daar wat slordig mee omgegaan, met als gevolg deze nare verwondingen.
JIJ VOND HET NODIG MIJ PERSOONLIJK AAN TE VALLEN, dus wie ben ik om mij dan keurig tegen jou te gedragen?! Iemand die zo met zn dieren is omgegaan verdient geen credits, nihil, noppes, nada, dat is pas ziekelijk gedrag!

Er zullen onthullingen komen van Henk zijn kant uit met 'bewijzen' dat dit op transport is gebeurd..Henk staat mij nader, dus ik vertrouw erop dat je hem niet in de zeik neemt en nu eens wel eerlijk met de situatie omgaat..hij gooit zijn stichtingnaam ten grabbel om jouw paarden onder de loep te nemen en je bij te staan in een eventueel aankomende zaak..Juist omdat hij zoveel om dieren geeft. Hij heeft slapeloze nachten door deze ellende, omdat hij zoveel om dieren geeft..dus ik hoop voor jou dat je de waarheid spreekt en nu voor het eerst idd opkomt voor je paarden! Dan heb je toch wat geleerd afgelopen paar jaar en dat siert je dan alleen maar!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 22:58

annemieke19 schreef:
Bahoe schreef:
pfffff das te lang om te lezen.
Je bent wel heel erg bezig met het verdedigen van iemand die je niet kent.........

Tja lezen en willen lezen..............
Ik verdedig de paarden.

Dat ik dàt uit de mond van Daphne mag horen _O-

Breng ze dan weg zou ik zeggen... ;)

annemieke19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 22:58

Bahoe schreef:
trouwens (en dit is bij gebrek aan bewijs natuurlijk volledig hypothetisch..) zo'n deel van een hoef afhakken kan helaas best zonder zelf doodgeslagen te worden. Helaas wel. als je maar snel bent heh. Nou ja beetje geoefende smid kan dat best redden. Hypothetisch dan heh.

Je bent enorm grappig, maar hebt de ballen verstand van de anotomie van een paard.
Een onderwijzer van mij zei eens, of je bent te dom om te leren, of je wilt het niet begrijpen.

Amy77

Re: 'Door LID in beslag genomen paarden worden verwaarloosd'

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 22:59

Dan had die onderwijzer dus toch gelijk gekregen

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 23:01

Die onderwijzer heet zeker S. E. / professor? _O-

annemieke19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 23:01

Amy77 schreef:
Daphne, zoals al eerder gezegd, jij wilt een zaak aanspannen tegen de LID, dat is je goedrecht, open dan verdikkeme een topic waarin je mensen verzoekt hun ervaringen te delen..
Ik ben in begin nog zoooo duidelijk geweest, hoe graag ik je ook onderuit zie gaan, dat ik vind dat de verwondingen vers zijn en het mss wel door het transport is gekomen, gezien ze bij het 'onderduik' adres maar heel langzaam kunnen rijden en wie weet is de chauffeur daar wat slordig mee omgegaan, met als gevolg deze nare verwondingen.
JIJ VOND HET NODIG MIJ PERSOONLIJK AAN TE VALLEN, dus wie ben ik om mij dan keurig tegen jou te gedragen?! Iemand die zo met zn dieren is omgegaan verdient geen credits, nihil, noppes, nada, dat is pas ziekelijk gedrag!

Er zullen onthullingen komen van Henk zijn kant uit met 'bewijzen' dat dit op transport is gebeurd..Henk staat mij nader, dus ik vertrouw erop dat je hem niet in de zeik neemt en nu eens wel eerlijk met de situatie omgaat..hij gooit zijn stichtingnaam ten grabbel om jouw paarden onder de loep te nemen en je bij te staan in een eventueel aankomende zaak..Juist omdat hij zoveel om dieren geeft. Hij heeft slapeloze nachten door deze ellende, omdat hij zoveel om dieren geeft..dus ik hoop voor jou dat je de waarheid spreekt en nu voor het eerst idd opkomt voor je paarden! Dan heb je toch wat geleerd afgelopen paar jaar en dat siert je dan alleen maar!

Je begrijpt nog steeds niet dat ik geen D ben, en je begrijpt nog steeds niet wie ik ben.
Het gaat hier om het transport van de paarden door de LID.
En noem mij niet bij een verkeerde naam.
Hier op het forum ben ik annemieke19, en hoe ik privé heet, doet er niet toe, maar ik heb niet die naam die jij noemde.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 23:02

De onderwijzer van mijn vader sloeg de kinderen ook met een zweep over de vingers...

Bahoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 23:07

annemieke19 schreef:
frisiangirl schreef:
Denk er in de eerste plaats eens over na WAAROM deze paarden in beslag zijn genomen!!
Dat er tijdens de opvang een keer wat mis gaat, is kwalijk, maar dat deze vrouw hier het slachtoffer gaat uithangen vind ik heel onterecht!!!
Er staat trouwens een leuk stukje in die uitspraak die te vinden is op de site van zinloos geweld tegen dieren; dat de paarden opgevangen werden voor een stichting...iedereen die zich even in de links van slimmerik op de eerste pagina verdiept, kan daar dan zijn conclusies wel uit trekken ga ik vanuit....
En zijn er dan geen foto`s van hoe ze op dat opvangadres zijn aangekomen? Daar wil ik de foto´s wel eens van zien!

Ben helemaal nieuw hier, maar heb dit gelezen allemaal, en begrijp niet, van jouw frisiangirl, waarom jij wel weet wie de stal is waar die paardjes waren? :o?
En ik dacht dat het bericht ging over dat transport, niet waarom die paardjes in beslag werden genomen?
Want die foto´s zijn toch fris, ik bedoel dat zijn toch duidelijk frisse wonden, dat ziet erbij mensen ook zo uit, als ze bij ons ingeleverd worden.

mmmmmmm voor iemand helemaal nieuw hier, die zich net heeft ingelezen, gaat Annemieke wel erg volledig in op heel veel zaken van tot vier jaar geleden??

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 23:08

Een account mag je niet delen op bokt he, dat weet je? Die regels heb je dan ook doorgenomen? Ik begrijp nl meer dan jij denkt ;)
Het gaat zeer zeker over het transport en ik hoop ook voor jou/jullie dat hier gauw een einde aan komt en de paarden zeer gauw zullen herstellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 23:09

En buiten dat, ook ik ga er van uit dat deze dieren niet voor de kat zijn viool waren opgehaald door de LID.

Bahoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 23:14

annemieke19 schreef:
Bahoe schreef:
trouwens (en dit is bij gebrek aan bewijs natuurlijk volledig hypothetisch..) zo'n deel van een hoef afhakken kan helaas best zonder zelf doodgeslagen te worden. Helaas wel. als je maar snel bent heh. Nou ja beetje geoefende smid kan dat best redden. Hypothetisch dan heh.

Je bent enorm grappig, maar hebt de ballen verstand van de anotomie van een paard.
Een onderwijzer van mij zei eens, of je bent te dom om te leren, of je wilt het niet begrijpen.

Ga je nou mijn vraag nog beantwoorden over je bezwaar tegen het bespreken van de omringende omstandigheden van het beklaagde transport?
of gaan we het over anatomie hebben? dat zou nou weer echt offtopic zijn.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 23:20

:+

Bahoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 23:22

ik geloof niet dat ik antwoord ga krijgen op mijn vraag.
even offtopic. ik sta soms versteld van de hedendaagse techniek. Je zit in je auto. waar dan ook. Nederland, Buitenland, maakt niet uit. Zit je een beetje te discussieren op bijvoorbeeld Bokt, checkt intussen je mail, pleegt een telefoontje en doet wat sightseeing. allemaal tegelijk. de Iphone is echt geweldig!

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 23:24

Ja idd, haha!
In de tussentijd ranselen wat mensen in Duitsland hun paarden nog eens af en zetten ze op "streng rantsoen". Tis maar waar je je mee bezig wil houden!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 23:24

ja, alleen die verdomde ringel s op dat ding he, etwrijl je eigenlijk puntjes bedoelde ;)

Bahoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 23:32

nee gelukkig geen duits toetsenbord. maar je kunt wel internetten en interressante plaatsen bezoeken tegelijk ;-)

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 23:34

google earth hapert op zo'n ding hoor, maar google maps werkt perfect, kun je ook goed op inzoomen ;)

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 23:57

annemieke19 schreef:
Je begrijpt nog steeds niet dat ik geen D ben, en je begrijpt nog steeds niet wie ik ben.
Hier op het forum ben ik annemieke19, en hoe ik privé heet, doet er niet toe, maar ik heb niet die naam die jij noemde.

Ik (jaaa, ik weet wel dat je het niet tegen mij hebt :D ) weet al vanaf de eerste post wie je bent S. en ook dat D. je af en toe souffleert; dat kan een kleuter nog snappen met je taalfouten, je Duitse quotes en je ringel SS en ik denk dat velen dat met mij snappen hoor. Maar vooral in je laatste post noem je zoveel zaken die alleen S of D kunnen weten (Bleskolk en hoe dat gestopt is bijv.), dat je het daarmee voor mij wel bewezen heb :D

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 23:59

Ach, D, D of S, whats the different? 1 pot nat.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 00:07

Moderatoropmerking:
Het lijkt mij beter om terug ontopic te gaan. Graag ook niet speculeren dat er misschien wel een D, D of S in het topic zou zitten. Wat zulke zaken betreft zijn wij aan het uitzoeken :)

henktennapel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 00:16

nogmaals maar dan echt voor de laatste keer. ik kom op voor de rechten van de dieren, wil niets met mensen te maken hebben deze zijn helaas onlosmakelijk verbonden aan een mens.
nee ik steun geen d en heb geen vertrouwen nodig van tegenstanders van d ik kom op voor de paarden.

wat hebben jullie liever blijven praten over wat er gebeurd is of het zorgen dat de paarden het nu goed krijgen en dat de mishandeling wordt onderzocht?

dit was mijn laatste post, telkens moet ik weer het zelfde vertellen wordt er een beetje moe van. Ga morgen lekker paardrijden, het ga jullie goed, als jullie willen weten hoe wij deze mishandeling verder gaan onderzoeken en welke actie wij nog meer gaan ondernemen verwijs ik jullie naar de site http://www.zinloosgewelddieren.nl oja er bestaat geen zinvolgeweld, maar ja we moeten toch een naam hebben ook al is deze onprofessioneel :o

dit was mijn laatste post

groeten,

henk :Z

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 00:37

Om te zorgen dat de paarden het nu goed hebben/krijgen zul je toch ook de zienswijze-getuigenissen mee moeten nemen van gedupeerden van dit stelletje paardenmishandelaars (daphne en simon) Henk !!

annemieke19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 08:44

Netje schreef:
annemieke19 schreef:

Ik (jaaa, ik weet wel dat je het niet tegen mij hebt :D ) weet al vanaf de eerste post wie je bent S. en ook dat D. je af en toe souffleert; dat kan een kleuter nog snappen met je taalfouten, je Duitse quotes en je ringel SS en ik denk dat velen dat met mij snappen hoor. Maar vooral in je laatste post noem je zoveel zaken die alleen S of D kunnen weten (Bleskolk en hoe dat gestopt is bijv.), dat je het daarmee voor mij wel bewezen heb :D

Raar he Netje, dat wat ik schreef, allemaal hier op BOKT staat, heb alles kunnen lezen, dat kan de hele wereld lezen.
Maar ja als jij niet kan onthouden wat jij en je mensen allemaal hier op bokt schrijven, daar kan ik niets aan doen.
En ik ben niet perfekt, schrijf niet foutloos nederlands, maar ik denk dat ik niet de enige ben die foutjes maakt.
Alles wat in die laatste post staat, is een herhaling van wat jullie op BOKT geschreven hebben.
Daar is niets nieuws bij.
Maar ik ga nu stoppen, ga mijn werk na, en ga genieten van de natuur.
Netje een tip nog, lees die fora maar na, dan vind je het vast weer terug.

En wie wie is op een forum, dat is niet relevant.
Maar schrijf niet dat het mij ingefluistert word.

Wens jullie allemaal een prettige zondag, en vergeef mijn taalfoutjes.

joury15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 15:03

annemieke19 schreef:
Bahoe schreef:
pfffff das te lang om te lezen.
Je bent wel heel erg bezig met het verdedigen van iemand die je niet kent.........

Tja lezen en willen lezen..............
Ik verdedig de paarden.

quote nog een keer

nee hier word alleen D de B verdedicht
maar dat mag hoor jij doet je best maar hoor
ik weet beter mijn paarden waren slachtoffer van D de B
en ik vind dat zo iets moet stoppen
als inderdaad het tratsport het nog erger heeft gemaakt
moet dat inderdaad ook aangepakt worden
MAAR D de B MOET OOK HET HET HANDWERK GELEGT WORDEN
geen enkel paard mag ooit nog slachtoffer worden van het BEEST dat D de B heet
ik heb me heel lang stil gehouden
niets verteld
maar ik word zelf steeds via mijn mail gevraagt wat mensen moeten doen
en dit is nu in de openheid GOD ZIJ DANK
en mensen denken heel gemakkelijk
WAAR ROOK IS DAAR IS OOK VUUR
ja hoe dan ook of ze word aangepakt of niet
haar paardenhandel gaat hier mee op de fles
want dit verhaal blijf ik vertellen aan iedereen die mij er naar vraagt
daag me maar voor de rechter
zo wat betaal ik een boete
wat wil je doen me 5 jaar opsluiten om de waarheid te vertellen
ga je gang nog meer krantenkoppen
want ik ben niet alleen
dus kom maar op met de geit
ik ben niet bang meer
ik laat me niet meer bedreigen door D
en beledigen ach het zijn woorden
wat kunnen die doen mij niets hoor
WANT NOGMAALS IK BEN NIET ALLEEN DIE DIT IS OVERKOMEN
en denk je dat jij mijn naam moet schrijven op dit forum
nee doe ik zelf wel voor je
IK BEN CARIN WIJNHOLDS EEN VAN DE SLACHTOFFER
DIE IS BEDONDERD BELEDICHT EN HET ERGE BEDREIGD

GROETJES JOURY ( CARIN WIJNHOLDS UIT ALMELO )

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 15:14

Henktennapel schreef:
Wens jullie allemaal een prettige zondag, en vergeef mijn taalfoutjes.

Taalfoutjes zijn te vergeven, maar de rest..?