Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bahoe schreef:trouwens (en dit is bij gebrek aan bewijs natuurlijk volledig hypothetisch..) zo'n deel van een hoef afhakken kan helaas best zonder zelf doodgeslagen te worden. Helaas wel. als je maar snel bent heh. Nou ja beetje geoefende smid kan dat best redden. Hypothetisch dan heh.
Amy77 schreef:Daphne, zoals al eerder gezegd, jij wilt een zaak aanspannen tegen de LID, dat is je goedrecht, open dan verdikkeme een topic waarin je mensen verzoekt hun ervaringen te delen..
Ik ben in begin nog zoooo duidelijk geweest, hoe graag ik je ook onderuit zie gaan, dat ik vind dat de verwondingen vers zijn en het mss wel door het transport is gekomen, gezien ze bij het 'onderduik' adres maar heel langzaam kunnen rijden en wie weet is de chauffeur daar wat slordig mee omgegaan, met als gevolg deze nare verwondingen.
JIJ VOND HET NODIG MIJ PERSOONLIJK AAN TE VALLEN, dus wie ben ik om mij dan keurig tegen jou te gedragen?! Iemand die zo met zn dieren is omgegaan verdient geen credits, nihil, noppes, nada, dat is pas ziekelijk gedrag!
Er zullen onthullingen komen van Henk zijn kant uit met 'bewijzen' dat dit op transport is gebeurd..Henk staat mij nader, dus ik vertrouw erop dat je hem niet in de zeik neemt en nu eens wel eerlijk met de situatie omgaat..hij gooit zijn stichtingnaam ten grabbel om jouw paarden onder de loep te nemen en je bij te staan in een eventueel aankomende zaak..Juist omdat hij zoveel om dieren geeft. Hij heeft slapeloze nachten door deze ellende, omdat hij zoveel om dieren geeft..dus ik hoop voor jou dat je de waarheid spreekt en nu voor het eerst idd opkomt voor je paarden! Dan heb je toch wat geleerd afgelopen paar jaar en dat siert je dan alleen maar!
annemieke19 schreef:frisiangirl schreef:Denk er in de eerste plaats eens over na WAAROM deze paarden in beslag zijn genomen!!
Dat er tijdens de opvang een keer wat mis gaat, is kwalijk, maar dat deze vrouw hier het slachtoffer gaat uithangen vind ik heel onterecht!!!
Er staat trouwens een leuk stukje in die uitspraak die te vinden is op de site van zinloos geweld tegen dieren; dat de paarden opgevangen werden voor een stichting...iedereen die zich even in de links van slimmerik op de eerste pagina verdiept, kan daar dan zijn conclusies wel uit trekken ga ik vanuit....
En zijn er dan geen foto`s van hoe ze op dat opvangadres zijn aangekomen? Daar wil ik de foto´s wel eens van zien!
Ben helemaal nieuw hier, maar heb dit gelezen allemaal, en begrijp niet, van jouw frisiangirl, waarom jij wel weet wie de stal is waar die paardjes waren?![]()
En ik dacht dat het bericht ging over dat transport, niet waarom die paardjes in beslag werden genomen?
Want die foto´s zijn toch fris, ik bedoel dat zijn toch duidelijk frisse wonden, dat ziet erbij mensen ook zo uit, als ze bij ons ingeleverd worden.
annemieke19 schreef:Bahoe schreef:trouwens (en dit is bij gebrek aan bewijs natuurlijk volledig hypothetisch..) zo'n deel van een hoef afhakken kan helaas best zonder zelf doodgeslagen te worden. Helaas wel. als je maar snel bent heh. Nou ja beetje geoefende smid kan dat best redden. Hypothetisch dan heh.
Je bent enorm grappig, maar hebt de ballen verstand van de anotomie van een paard.
Een onderwijzer van mij zei eens, of je bent te dom om te leren, of je wilt het niet begrijpen.
annemieke19 schreef:Je begrijpt nog steeds niet dat ik geen D ben, en je begrijpt nog steeds niet wie ik ben.
En noem mij niet bij een verkeerde naam.
Hier op het forum ben ik annemieke19, en hoe ik privé heet, doet er niet toe, maar ik heb niet die naam die jij noemde.
Netje schreef:annemieke19 schreef:Je begrijpt nog steeds niet dat ik geen D ben, en je begrijpt nog steeds niet wie ik ben.
En noem mij niet bij een verkeerde naam.
Hier op het forum ben ik annemieke19, en hoe ik privé heet, doet er niet toe, maar ik heb niet die naam die jij noemde.
Ik (jaaa, ik weet wel dat je het niet tegen mij hebt) weet al vanaf de eerste post wie je bent S. en ook dat D. je af en toe souffleert; dat kan een kleuter nog snappen met je taalfouten, je Duitse quotes en je ringel SS en ik denk dat velen dat met mij snappen hoor. Maar vooral in je laatste post noem je zoveel zaken die alleen S of D kunnen weten (Bleskolk en hoe dat gestopt is bijv.), dat je het daarmee voor mij wel bewezen heb
annemieke19 schreef:Bahoe schreef:pfffff das te lang om te lezen.
Je bent wel heel erg bezig met het verdedigen van iemand die je niet kent.........
Tja lezen en willen lezen..............
Ik verdedig de paarden.