Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Perrokai schreef:Dat lijkt mij een beetje ijdele hoop. Deze familie in duitsland heeft geen grasmaaier gekocht voor een hoge prijs dus het lijkt me sterk dat ze hem dan opeens als grasmaaiertje neer gaan zetten. Ze waren immers op zoek naar heel wat anders dan een dure grasmaaier. Koopvernietigend betekent imo dat ze hun geld terug willen en de pony terug willen geven dus van het beestje af willen.
Helaas Taormina, hij heeft het zeker dubbel en dwars verdiend maar je denkt iets te romantisch ben ik bang...
wino schreef:Ik las op wiki nog wat dat p&p 1.47 is. Wat haalt die paar cm dan uit? Het is toch nog een pony tot 1.57/58. Daarna word het toch pas een paard?
shir schreef:amondi schreef:wie weet nog in welk topic er rijfoto's stonden van Rachel met Power?
Ze is er wel mee gestart dit jaar, en ze had toen iets van 61%? met zoeken kon ik het niet meer terug vinden.
Ik heb ook op filmloop nog een filmpje gezien, toen ie in weert gelopen heeft. Toen vond ik hem ook al niet helemaal de P&P zoals we hem kennen
hellow123 schreef:Heb bovenstaande filmpje eventjes bekeken, geloof mij ik ben echt geen expert..hihi. Maar iedereen heeft het oa over pensioen maar volgens mij is hij nog energiek genoeg...
lautje76 schreef:Wel eeuwig zonde dat een pony van 15 al met pensioen moet. Dier is in de kracht van zijn leven. Hopelijk kunnen ze er nog mee fokken. Ook leuk voor de pony
suleilitha schreef:Ik snap niet waarom het zonde is dat een pony met 15 jaar met pensioen gaat, en ik snap ook niet wat er leuk aan fokken is voor een pony. Kun je me dat uitleggen?
suleilitha schreef:Ik snap niet waarom het zonde is dat een pony met 15 jaar met pensioen gaat, en ik snap ook niet wat er leuk aan fokken is voor een pony. Kun je me dat uitleggen?