crossmonster schreef:In mijn tijd zag je al duidelijk dat het totaal misging daar...
Toen ik in het laatste jaar zat,werd ook het tussenjaar stage afgeschaft, voor die tijd was het zo dat als je niet goed genoeg reed, je een jaar op stage moest, en daarna werd gekeken of je genoeg verbeterd was, zo niet dan zou je naar de houderij verwezen worden. Zo wel, dan mocht je wel door met de sportrichting.
Maar toen werd dat dus afgeschaft, en mochten mensen gewoon door naar het volgende jaar, alleen moesten ze dan nog wel het rijden van het jaar ervoor "inhalen"
Maar goed, dat was al een groot minpunt, naderhand is het niveau van leraren en leerlingen, dankzij het nieuwe beleid, nog meer gedaald. Nu zie ik geen enkele toegevoegde waarde meer aan het behalen van dit diploma ( en orun evenmin)
In 'jou' tijd was het blijkbaar oook al slecht want als ik jou zie rijden raak ik daar ook niet erg van gecharmeerd moet ik zeggen.
On-topic: ik zit op Deurne en heb Jolanda had Guus laatst mee naar school. Heb heel even een klein stukje gezien. Of ik er wel of niet van gecharmeerd ben kan ik niet zeggen maar ik vind het wel heel erg knap dat ze het voor elkaar heeft gekregen om met een fjord toegelaten te worden tot de Masterclass.