Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wallysuus schreef:Vind het echt schandalig!!! Dit soort praktijken moeten heel hard gestraft worden!!! Heb me een beetje verdiept in de zaak, haar achternaam achterhaald.
Nieuwschierig........... zoek op hyves naar wallysuus en lees mijn blog!
Citaat:De eigenaar van het terrein was in beeld en vertelde met tranen in haar ogen en een bibberende stem dat ze helemaal niets van het verleden van CW af wist. De zaak kwam pas aan het licht toen zij een keer in de buurt van een nieuw paard kwam wat enorm schuw was. Toen ze verder ging kijken zag ze ook verwonde paarden.
CW had daar meerdere paarden staan van meerdere eigenaars. Ze is vandaag samen met 1 van die eigenaars een paard (een blauwschimmel, dus niet het paard van het filmpje) op komen halen. De betreffende eigenaar was niet gediend van de camera in zijn gezicht maar, CW heeft nog wel een uitspraak gedaan. "Ik heb niets verkeerds gedaan. Ga maar kijken naar mijn paarden die mankeren niets." Verder wilde zij niets zeggen. Ze was herkenbaar in beeld maar er werd geen naam gezegd.
Verder was de politie nog even in beeld die in de stal foto's aan het maken waren van een paard.
)Citaat:CW had daar meerdere paarden staan van meerdere eigenaars. Ze is vandaag samen met 1 van die eigenaars een paard (een blauwschimmel, dus niet het paard van het filmpje) op komen halen.
Storm76 schreef:Zeeuwtje68 schreef:JA WIE IS DIE VENT DIE ER MET ZIJN NEUS BOVENOP STOND TOEN ZE ZO BEZIG WAS HAAR PAARD AFTE RANSELEN?
dat kan prima een stagair oid zijn, die hebben niet zo gek veel te vertellen jammer genoeg.
Christine heeft de zweep gebruikt, dus zij is schuldig.
Caira schreef:ho ho misschien even onderzoek doen tickels, mevrouw is in dl veroordeeld en mag zich niet beroepsmatig met paarden bezig houden. Film is dan ook in denemarken gemaakt waar mevrouw naar uitgeweken is.
Weltevreden schreef:Sneu voor het paard, vraag me af waarom deze dame in kwestie wél voor de camera laat zien wat het paard voor bloeduitstortingen heeft over zijn lijf en benen en dat ze de ingescheurde mondhoeken van de vos in kwestie laat zien.
Citaat:Vraag me ook werkelijk af wat er in haar hoofd omgaat, zou het manische depressie te noemen zijn, dwangmatige neurose, heeft ze een slechte jeugd gehad waardoor ze een trauma heeft overgehouden??? Allemaal aspecten die straks aan het licht komen als ze veroordeeld wordt. En wat ongetwijfeld ook invloed zal hebben op de straf die ze opgelegd zal krijgen.
Citaat:Triest. Voor paard als zowel de amazone.
Zeeuwtje68 schreef:Ik las net elders dat ze zo doet omdat ze aan de alcohol verslaafd is en net haar man heeft verloren!
Tenminste dat is haar excuus!![]()
![]()
Citaat:Sterre:
Sterker nog: ze mag zich in Dld niet meer beroepsmatig én privé (die 2 jr. dus) met paarden bezig houden!
lautje76 schreef:De vos heet Wölker begrijp ik?
amazone77 schreef:deens klinkt voor mij net als chinees versta er dus ook helemaal niks van,ja die vrouw in die auto is christine,en nu zag ik goed dat ze ouder is geworden ze schijnt al 60 te zijn.
heb inderdaad gehoord dat ze van 1 eigenaar twee paarden meeneemt naar een andere locatie ik hoop dat ze snel uitgeprutst is met deze paarden,en ik snap die eigenaar dus echt niet hoor.
Joceline schreef:Als de deense politie nu al niet veel gaat doen (verwachting) waarom worden daar dan geen afspraken over gemaakt of gaat de nederlandse db daarheen? Pff..sneusneu
MandyR schreef:Precies wat ik zei dus, de V en de W even verwisseld.
Voor zo ver ik op die video en op het nieuws kon zien staat dit paard nog steeds in dezelfde stal, dus hier in Denemarken.
Zeeuwtje, ik weet niet of die 2 paarden ook uit haar handen verlost zijn. Ik weet dat ze hier door hun eigenaars opgehaald zijn maar, daar was CW dus bij aanwezig. Dus geen idee of die eigenaars nu het contact gebroken hebben of dat ze mee verhuist zijn naar een nieuwe locatie.
Of jij moet andere informatie gevonden hebben?