Bekende Duitse amazone mishandelt paard voor camera *update*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

floor01

Re: Bekende Duitse amazone mishandelt opnieuw paard voor camera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 23:24

Wat een afschuwelijke beelden. En dan sommigen nog te zeuren over LDR....

Misschien moeten ze ook Brooke maar eens inschakelen in de Westerse landen. Die leren paardeneigenaren dat je paarden niet mag slaan en dat je wonden moet verzorgen! (laat staan ze zelf maken)...

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 23:24

Wat mij opvalt is dat het hier over hetzelfde paard gaat als vorige keer Scheve mond

Wat doet dat paard in hemelsnaam nog in haar stal?

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 23:25

Kunnen we niet een "Bokt goes international" uitje organiseren? En dan heel toevallig haar kant op, allemaal mensen met zweepjes... Boos!

Nee echt, ik kan dit niet uitstaan. En dat noemt zich paardenliefhebber? En knalhard liegen... ik hoo pdat ze daar wat strengere regels hebben dan hier.

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 23:27

ingvdh schreef:
en ik begrijp al helemaal niet de toegevoegde waarde van al dat slaan. Het paard zal er echt niet beter door gaan lopen op deze manier.

Precies, dat was ook het tweede wat ik me afvroeg, nadat ik bedacht had waarom je het in vredesnaam in je hoofd haalt om zoiets te doen Verward

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 23:28

zou ze de eigenaar zijn? ik kan me niet voorstellen dat iemand haar nog een paard te rijden wil geven...
ze komt uit duitsland, is daar in de -verkeerde-spotlights komen te staan, en is gevlucht naar denemarken. daar is dit filmpje gemaakt. ze gaat dus gewoon lekker verder... Boos!
en idd hetzelfde paard. arm dier Ach gut
@gamblerscup; wie weet komt ze hier nog eens voor een wedstrijd. dan organiseren we wel een bokt -dagje-speciaal voor haar Haha!
hier aanmelden.....
Laatst bijgewerkt door spicegirl op 06-10-08 23:29, in het totaal 1 keer bewerkt

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 23:29

Godsamme, echt niet normaal dit. En het arme dier pikt het ook nog, zo iemand zouden ze op een paard moeten zetten dat HAAR vierkant afmaakt!!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 23:30

Wat valt hier van te zeggen zeg... vreselijk!
Wegstoppen in de cel, sleuteltje weggooien en nooit meer naar omkijken.

Het dier reageert niet eens meer op de klappen... hoeveel zal dat paard er dan al niet gehad hebben?

jennifer14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 23:30

bromfiets schreef:
Wat mij opvalt is dat het hier over hetzelfde paard gaat als vorige keer Scheve mond

Wat doet dat paard in hemelsnaam nog in haar stal?

Ja idd!
Wat een verschikkelijke beelden! Arm beest!!

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 23:31

het arme beest heeft geen keuze, hij moet het wel pikken.aan het vorige filmpje te zien, weet de stumper inmiddels al niet beter....

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 23:32

Mag ik vragen wat er de vorige keer is gebeurd ? Clown

steeff2

!!!!!!!!!!!BEN ZWAAAAAR GESCHOKKEERD!!!!!!!!!!!!!! Boos! Boos! Boos!

Chubby

Dat zo iemand ooit nog in de buurt mag komen van eender welk levend onderdanig wezen Wat mij betreft mag haar naam publiekelijk internationaal door het slijk.. En graag als voorbeeld stellen voor al die andere ruiters die 'over de rug van het paard' willen presteren.. Dit is geen sport of liefhebberij meer.. Ik kan me niet voorstellen dat iemand met enig geweten zichzelf nog in de ogen durft te kijken, bah!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 23:33

wat een vies vuil tyfus wijf.. als ik die toch es tegenkom.. is ze niet veilig.
Waarom begeef je je nog tussen de paarden als ze je niet met je woede om kan gaan en ze je zo pissig maken?
ik denk eigenlijk dat ze gewoon anger management nodig heeft, die heeft echt een probleem hoor..

stefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 23:34

Vreselijk, vreselijk... Google op het de combinatie van 2e, 3e en 4e woord van de topictitel, en de 2e link geeft je de naam van de persoon. Ik kan het niet laten... Laat iemand haar lynchen
Laatst bijgewerkt door stefje op 06-10-08 23:35, in het totaal 1 keer bewerkt

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 23:34

dat zie je op het filmpje-ze zit op hetzelfde paard, en doet hetzelfde, al rijdend......daar is ze ook op betrapt toendertijd..
het ergste is-500 x geslagen, alleen al tijdens deze sessie van een half uurtje. Stoom uit je oren
en die wonden aan zn achterbenen, hoe kwamen die er??
en de uitgescheurde mondhoeken??ze houd het duidelijk niet bij slaan alleen.kan ze niet beter een baantje zoeken in een SM -kelder?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 23:35

GamblersCup schreef:
Kunnen we niet een "Bokt goes international" uitje organiseren? En dan heel toevallig haar kant op, allemaal mensen met zweepjes... Boos!

Nee echt, ik kan dit niet uitstaan. En dat noemt zich paardenliefhebber? En knalhard liegen... ik hoo pdat ze daar wat strengere regels hebben dan hier.

doe maar. ik ga mee!
ik zou me dan ook niet meer kunnen beheersen denk ik..

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 23:35

Het enige dat ik wens is dat de paarden die bij haar in 'training' staan daar weg gehaald worden en een warm thuis vinden. Ook hoop ik dat deze dieren in de toekomst niet meer hoeven te presteren maar het enkel nog mogen uit vrije wil. Een paard als deze moet, als hij geen lol in zijn 'werk' heeft, gewoon lekker het land op kunnen en vertroeteld worden (wederom als hij dat leuk vind). Ik wens dit dier en alle andere dieren dus een hele goede toekomst toe zonder dwang. Ik hoop dat ze niet gebruikt worden door de volgende 'ruiter/amazone' die er geld in ziet.

Insider

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 23:37

silfie35 schreef:
Arabesk schreef:
Hoe kan zo iemand nog zo hoog komen in de dressuur?

Dat vraag ik me ook af!

Ze zal ooit op een fatsoenlijke manier begonnen zijn en daarna flink de weg zijn kwijt geraakt omdat het niet meer wilde lukken om op hetzelfde niveau terug te komen. En dat lag natuurlijk aan die "rotpaarden" die moesten er flink van langs krijgen. Het zal toch zeker niet aan haar zelf hebben gelegen dat het niet meer wilde lukken, zij had tenslotte al bewezen hoe goed ze was Bloos
Dit komt echt veel meer voor dan jullie je kunnen voorstellen. In Nederland worden zulke filmpjes alleen in de doofpot gestopt, struisvogelpolitiek heet dat. Maar ook hier bestaan ze!

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 23:39

jezus echt misselijk word ik hiervan! en het ergste! het arme beest doet amper wat terug! ja hij bokt wat maar daar houdt het ook wel bij op jeetje wat erg......... dat die man die dr bij stond daar niet aan doen echt zielig gewoon echt ziek zo iemand zo niet eens een goudvis mogen hebben!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 23:40

Wat een ongelooflijk droevig filmpje Scheve mond . Dat paard kan gewoon echt geen kant op.

Wat zijn paarden dan eigenlijk toch ook vreselijk brave dieren, dat ze zo behandeld kunnen worden zonder in opstand te komen Scheve mond

Judith_VB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 23:47

Boos!

Geen respect, geen talent, geen manieren.
Slechts een zielig figuur met een droom die zich uit in een nachtmerrie.

Ik zat stiekem te hopen dat het paard een keertje raak trapte tegen haar hoofd. Misschien schopt hij er zo een beetje verstand in.

Enne laten we dit voorbeeld vooral niet gebruiken om de LDR methode goed te praten of te verzachten Verdrietig . Wat deze mevrouw doet is "slechts" een paar stappen verder dan LDR Duivel .

Helaas zie ik een heleboel ruiters hun paarden onheus bejegenen onder het mom van "rijkunst".
Kijk om je heen en leer vooral hoe het niet moet Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 23:48

wat zouze met die achterbenen hebben gedaan.. iets van gewichten of iets stekeligs/pijnlijks erom gehangen voor zijn achterbeen gebruik?
pff.. hoevaak dat ook nog gebeurt..

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 23:51

Nou weet ik ook wie het is. Maar gelukkig ken ik haar niet!
Zo iemand wil ik ook niet kennen! En arm arm arm paard!
Hopelijk krijgt die hierna een beter leven met een liefdevolle baas, en geen secreet als CW
Laatst bijgewerkt door Zeeuwtje68 op 07-10-08 00:04, in het totaal 1 keer bewerkt

StableEnable

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 23:53

Schande schande schande. Wat wint deze vrouw hiermee? Hoe zorg je dat dit niet meer kan gebeuren? Om misselijk van te worden.

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 23:54

WALCHELIJK!!!!! alles wat ik nu zou willen opschrijven zou niet "tekst-vriendelijk" zijn denk ik......