Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
studiemiep schreef:@Wico (nou als ie blijkbaar deze bedragen opleverd..dan hadden ze hem ook wel kunnen verkopen op de Equine Elite..) daarvoor is hij namelijk geweigerd..(wat ik heel goed snap met zo'n keurings rapport..... inclusief de kissing spines...vooral dat zou mij zorgen baren...dat zo'n paard verrekte pijn krijgt..) op een gewricht een 3tje...daar kan ik mij mee leven..maar een kissing spine.
Maar alsnog 20.000 voor dit paard aftikken is gewoon way over the top... idd de prijs range van Seven(5000-7000) had ik ook wel verwacht..maar dit...
maar goed er zijn meer paarden die eigenlijk als je objectief bekijkt te veel hebben gekost. Maar laten we wel wezen hopelijk komen ze allemaal goed terecht.
Jeja schreef:Ik word gewoon steeds nerveuzer na elke 4 minuten...
En ongeloofwaardiger vind ik het met de minuut ook worden.
Bva bied gewoon mee, daarom ook de regeling met ze 'Kiezen' en goed baasje bij de hoogste bieders.
Ja ik heb ze door, als hun nu het laatste hoogste bod hebben kunnen ze altijd nog terug vallen op de vorige bieder.
SICK !
Tallie1979 schreef:Nicole schreef:Nou mensen ik heb het gevonden!! Ik koop een paar afgekeurde rotten van het vak, krom op de poten luchtzuigers en weet ik niet voor shit en ga alles op BVA te koop zetten, beetje veel ophef mee op internet en ik word rijk!
Dawerkniezo.. Dan moet je eerst failliet!
Tallie1979 schreef:Jeja schreef:Ik word gewoon steeds nerveuzer na elke 4 minuten...
En ongeloofwaardiger vind ik het met de minuut ook worden.
Bva bied gewoon mee, daarom ook de regeling met ze 'Kiezen' en goed baasje bij de hoogste bieders.
Ja ik heb ze door, als hun nu het laatste hoogste bod hebben kunnen ze altijd nog terug vallen op de vorige bieder.
SICK !
Ik denk dat de notaris het wel in de gaten houd hoor!
Het lijkt mij sterk dat het doorgestoken kaart is. Een bedrijf gooit zijn reputatie niet te grabbel voor een paard.