IndianLady schreef:Cayenne schreef:Zo, dacht even dat ik Edward op een vos voorbij zag komen maar het was Patrik Was ik niet de enige *steekt hand op* Haha, heeel even, een miliseconde..Wel stom dat het commentaar weg is.
Eerlijk = eerlijk, ik heb hier de ballen verstand van. Maar dit paard vind ik een mooi front hebben...
Ik ben weer ingetuned, goede livestream.Balen dat Sisther spanning had, dat gaat ons het zilver schelen ben ik bang.
Cayenne schreef:Pff, na vandaag heb ik even geen behoefte meer aan klassieke muziek.Helaaaaaas.. EK duurt nog even
Dit muziekje doet me serieus denken aan "the sound of music" en dan vooral de scene met het poppentheater (the goat herder, of zo?)
mang schreef:jemig wat deed die met dr klauwen met achterwaarts geloof dat het een niet al te subtiele hint was voor het paard
Sansje schreef:Heeft nou echt niemand een vraag voor straks bij de persconferentie? Wie zijn er daar?
smeetjoew schreef:Wat een... trage trapzak zeg.Nou, zet maar op stal hier hoor! Ik zou hem graag willen hebben!
Cayenne schreef:Zo, dacht even dat ik Edward op een vos voorbij zag komen maar het was Patrik Was ik niet de enige [/quote]*steekt hand op* Haha, heeel even, een miliseconde..Wel stom dat het commentaar weg is.[/quote]Hahaha hier nog 1! Ik dacht HUH een vos? Heb ik iets gemist!??!!