Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nombrado schreef:denk je dat die handelaar daar op zit te wachten?
weten wij veel?
misschien is die pony wel verzekerd , maar niet als sportpony en gaat het in deze om verzekeringsgeld?
DON___RUBIN schreef:hhaha 70 60 maakt niet uit, maar veel handelen niet corect..
en dan heb ik toch wel op geen minderen stallen gewerkt !
maar je moest ten eerste eens weten wat er allemaal ingespote word voor jij erop gaat !!zeg nooit nooit
nombrado schreef:we hebben gewoon té weinig informatie, om een afgewogen oordeel te vellen over deze case.
dus geen reden om een heksenjacht te starten.
Brainless schreef:DON___RUBIN schreef:hhaha 70 60 maakt niet uit, maar veel handelen niet corect..
en dan heb ik toch wel op geen minderen stallen gewerkt !
maar je moest ten eerste eens weten wat er allemaal ingespote word voor jij erop gaat !!zeg nooit nooit
Ik neem aan dat jij dit zelf gezien hebt en ook de kopers daarover hebt ingelicht zodat deze de handelaar konden aangeven???
nombrado schreef:we hebben gewoon té weinig informatie, om een afgewogen oordeel te vellen over deze case.
dus geen reden om een heksenjacht te starten.
ik verdedig die handelaar niet, ik val de kopers niet aan
ik vind alleen dat er te weinig informatie is, te weinig feiten bekend zijn om een heksenjacht te openen en iemand met de dood te bedreigen hier op bokt
Lante schreef:Uhhh; heb jij die uitzending niet gezien of zo?? Hoe kun je als paardenliefhebber het nu op gaan nemen voor haar, na het zien van die beelden van de geheime camera??????
Kritisch zijn is pima, maar wat jij doet/suggereerd begrijp ik niet helemaal, sorry.
trekpaardluf schreef:word hier uberhaupt een rechtzaak tegen aan gespannen? wat doet Alberto stergerman met deze informatie?
nombrado schreef:ik neem het voor niemand op, ik val niemand aan.
ik wil gewoon meer weten van alle partijen
nombrado schreef:Waves schreef:En dat met de dood bedreigen zou ik niet zo serieus nemen. Dit is het internet weet je...
pardon?
dus een paard tyfusknol noemen vind je niet kunnen?
maar iemand op internet met de dood bedreigen is oké?
ik zie het verschil niet
nombrado schreef:was de pony eigenlijk verzekerd?
en op welke voorwaarde?
die informatie hebben we niet gekregen toch?
als er dingen onderzocht worden, zullen beide kanten belicht moeten zijn.
daar is een rechter voor
Waves schreef:nombrado schreef:ik neem het voor niemand op, ik val niemand aan.
ik wil gewoon meer weten van alle partijen
Zoals ik zeg, lekker afwachten en goed het internet en de tv volgen. Dan heb je over een paar weken vast meer informatie.
..