Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dreamboy schreef:Laatst vertelden ze nog dat ze ruimtegebrek hadden om paarden op te vangen. Lijkt mij dus dat ze die ruimte wel anders kunnen besteden. Maar ja, dan brengt het natuurlijk veel minder op.
Annemiekev schreef:KB12 schreef:
Nou daar vergis je je in. De dierenbescherming vraagt toch echt bijna 400 euro voor een hond. Ik vind de prijzen echt wel stevig hoor. Al moet ik wel bekennen dat mij dit niets zou uitmaken, als mijn geld maar goed terecht komt.
[ [url=m/pn5kD9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vindt €365 niet enorm veel als je ziet dat daar ook castratie/sterelisatie bij zit a €100 minimaal.
Dit is geen dikke verdien model, pzb krijgt een pony soms in top conditie en is binnen 1 maand weg, onkosten ongeveer €500/€1000 ruim berekend.... adoptie prijs:€6000!! Daar valt iedereen over, onkosten eruit halen prima maar geen dikke winst eruit halen.
Ailill schreef:AmyJamess schreef:Meestal duurt een jaarrekening 12 maandenModeratoropmerking:Bericht verwijderd
KB12 schreef:Er zit geen castratie of sterelisatie bij. Ze zijn alleen gechipt en gevaccineerd volgens hun eigen website. En als ik kijk tussen hub beschikbare dieren is er idd bij een groot gedeelte niet gecastreerd of gesteriliseerd. Nogmaals mij maakt het niet wat ze vragen. Al vragen ze 600 euro zou ik het persoonlijk nog een dikke prima vinden. In mijn ogen doen ze goede dingen en kunnen ze mijn geld vast wel voor iets goed gebruiken. Ik bedoel te zeggen dat ook hun stevigere prijzen zijn gaan hanteren.
KB12 schreef:Annemiekev schreef:Een asiel vraagt geen handelsprijzen voor een hond of kat, vaak sterelisatie kosten en nog n klein bedrag maar geen €400 voor n pup of kitten.
Daar is waar mede bokkers over vallen.
€6000 voor een paard wat gezond binnen kwam...... daar koop je een paard voor en adopteer je nu bij hun en je mag er minder mee als waneer het je eigen paard is, het wordt nooit maar dan ook nooit je eigendom.
Nou daar vergis je je in. De dierenbescherming vraagt toch echt bijna 400 euro voor een hond. Ik vind de prijzen echt wel stevig hoor. Al moet ik wel bekennen dat mij dit niets zou uitmaken, als mijn geld maar goed terecht komt.
[ [url=m/pn5kD9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Earth schreef:Ik vraag me af, is €300/€350.- niet belachelijk veel geld voor een pensionadoplek? Ik weet niet wat het bij andere 'rusthuizen' kost, maar ik zou juist denken dat ik een plek voor een oudje zoek waar het niet zo duur is.
Earth schreef:Ik vraag me af, is €300/€350.- niet belachelijk veel geld voor een pensionadoplek? Ik weet niet wat het bij andere 'rusthuizen' kost, maar ik zou juist denken dat ik een plek voor een oudje zoek waar het niet zo duur is.