karijn schreef:topsport is zoooo afhankelijk van pieken op het juiste moment met een top fysiek gestel en een top mentaliteit. Zit er ergens een kink in de kabel, kan het ineens afgelopen zijn en krijg je bakken met kritiek over je heen gestort. Ja, je bent het visitekaartje van je land nu in Rio maar geen man overboord. Ik vind het jammer dat dat te vaak vergeten wordt. Kijk nou eens naar Daphne Schippers...Topwijf!
Ik ga vandaag weer genieten van topsport. Dorian die straks alleen maar nog staand op zijn plank binnen hoeft te komen, de springruiters. Kijken of Elis Ligtlee weer zo'n magnifieke prestatie kan neerzetten. De Holland acht was de underdog met roeien, ze halen brons. Ik geniet!
absoluut Karijn. Ik geniet er nog steeds van. We moeten ook stoppen met al die verwachtingen creëren van te voren (met name door NOC) '26 medailles is zeker mogelijk'.
We staan zelfs gewoon nog 12e. Dat is toch hartstikke mooi. En ach zoiets zorgt ook weer voor een eye opener en een leermoment eenkik maar zo.