[HK] Rio: Dressuur Grand Prix teams dag 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

aslo

Re: [HK] Rio: Dressuur Grand Prix teams dag 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 11:15

Heb heel veel proeven kunnen zien de afgelopen twee dagen, maar vond persoonlijk die van Diederik en Arlando echt heel goed en naar mijn mening zeker richting de 80% waardig. Edward met Voice (niet echt mijn favo paard) correct gepunt, HP wellicht iets over gewaardeerd. Johnnie had aardig de pijp leeg en damn wat moest HP eraan werken. De twee van de USA gisteren (Steffen en Laura) vond ik ook over gewaardeerd. Persoonlijk vind ik Steffen P. heel vervelend om naar te kijken, kan niet zitten en continu die hakken erin. Dit geeft o.a. een heel onrustig beeld.

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 11:16

Tango1979 schreef:
Aranel schreef:
Jaaaa Zonik <3 van zowel hem als Toto je heb ik wel hoge verwachtingen!
Maar Toto jr loopt nog altijd onder Marieke van der Putten toch? Vraag me af wanneer Edward de teugels gaat overnemen.

Ik las vandaag bij horses ofzo dat hij echt Edward zijn troetel is... dus denk dat hij hem wel over gaat nemen binnen 1/2 jaar. Edward had toch zelf ook een eigen Toto nakomeling gekocht? Weet iemand daar wat over?

Dat is Trafalgar! Ik heb die laatst gezien / iets over gehoord op de hengstenkeuring, weet niet of hij nog wat gelopen heeft daarna?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 11:20

Ik vond mevrouw Werth overgewaardeerd; verdomd het rijmt ook nog! :D Vroeger was ik groot fan, maar ik vind haar echt niet meer fijn zitten (shoot me, maar die dikke billen zitten d'r in de weg lijkt het :o ). Dat ze een vakvrouw is staat voor mij buiten kijf, maar het is niet meer wat het was...

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 11:21

Oh ja die hadden ze ook nog :)) haha.
Kamp Gal/Minderhout/Werner heeft echt maar geluk met die sponsor van ze.. hopelijk nooit meer zo'n Totilas debacle.

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 11:22

Die EDWARD heft het straks nog zwaar met zoveel goede paarden, welke hij moet kiezen. Maar wel heerlijk als hij na wat mindere tijden weer goede tijden krijgt, gun het hem van harte!

Heb Trafalgar effe opgezocht, lijkt ook een goeie (in de dop) hoor!

https://youtu.be/2_oqV0PlkZI

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 11:24

manubres schreef:
Die EDWARD heft het straks nog zwaar met zoveel goede paarden, welke hij moet kiezen. Maar wel heerlijk als hij na wat mindere tijden weer goede tijden krijgt, gun het hem van harte!

Heb Trafalgar effe opgezocht, lijkt ook een goeie (in de dop) hoor!

https://youtu.be/2_oqV0PlkZI

Zag online dat hij Toto ook zelf al heeft gereden, wel een bericht van vorig jaar. En ja die man heeft straks een luxe probleem :) Geef mij ook maar zo'n sponser! Over 4 jaar hebben we gewoon een 75% Glock team: Eddie, HP en Marieke hihi

http://www.ghpc.at/nl/netherlands/nieuw ... den-bosch/
Laatst bijgewerkt door Tango1979 op 12-08-16 11:25, in het totaal 1 keer bewerkt

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 11:25

Picasso schreef:
Ik vond mevrouw Werth overgewaardeerd; verdomd het rijmt ook nog! :D Vroeger was ik groot fan, maar ik vind haar echt niet meer fijn zitten (shoot me, maar die dikke billen zitten d'r in de weg lijkt het :o ). Dat ze een vakvrouw is staat voor mij buiten kijf, maar het is niet meer wat het was...

Naar mijn bescheiden mening wordt ze al heel lange tijd regelmatig over gewaardeerd, wat niet weg neemt dat het idd een vakvrouw is, maar het plaatje vind ik de laatste tijd idd ook niet meer zo.

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 11:28

Daar bij Glock hebben ze nog wel wat toppers in de dop ja.
Wat een vermogen staat daar op stal :=

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 11:34

Oh ja, Trafalgar hebben ze ook nog. Maar die is nog weer jonger dan Toto dus daar moeten we nog langer op wachten denk ik.

Marieke heeft ook een verschrikkelijke baan zeg, al die toppers opleiden.

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 11:37

Tango1979....klopt heb ik volgens mij gezien dat Edward er op reed, maar vond het toen nog niet veel bijzonders, nog echt een babypaard. Maar die Totilasjes worden duidelijk beter naarmate ze ouder worden, daarom wordt er ook wel gezegd dat het geen keuringspaarden zijn...

En inderdaad, misschien dat Marieke met al die toppers straks ook wel een kans krijgt! Leuk voor haar!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 11:41

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 09:57

Picasso schreef:

Daar denkt de Wereld en de jury anders over. :(:)

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 10:26

Tango1979 schreef:
Zag online dat hij Toto ook zelf al heeft gereden, wel een bericht van vorig jaar. En ja die man heeft straks een luxe probleem :) Geef mij ook maar zo'n sponser! Over 4 jaar hebben we gewoon een 75% Glock team: Eddie, HP en Marieke hihi
http://www.ghpc.at/nl/netherlands/nieuw ... den-bosch/

Dat heb ik vaker gehoord en zou dé reden zijn dat het over 4 jaar weer niks wordt. Wil het echt wat worden, dan moet de top veel breder. Meer goede paarden aanhouden in NL, van meer stallen met meer ruiters. Daar ligt een mooie rol voor sponsors - de ruiters in Oranje écht ondersteunen in plaats van cashen als het kan. Glock geeft (tot op heden) wel het goede voorbeeld, maar eentje is niet genoeg.
Er moet concurrentie zijn, als je tegen jezelf rijdt ben je altijd de beste....
Goede begeleiding en strenge selectie is belangrijk, net als het gevoel dat het de hoogste eer is om voor je land te mogen rijden.
Naar mijn idee is dit de belangrijkste reden dat de Duitsers steeds weer bovenaan komen. Soms een kleine onderbreking, maar als het er op aan komt gaan ze er samen voor en trekken ze gewoon weer een blik ruiters en paarden open ....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 10:41

ceasario schreef:
Picasso schreef:

Daar denkt de Wereld en de jury anders over. :(:)

Er zijn meer mensen die er zo over denken, dus 'de wereld' lijkt me wat overdreven. En nogmaals: ze weet heus wel wat ze doet en kan een poe p ie sturen, maar d'r lijf zit d'r een beetje in de weg.