xStephanie schreef:hgkertjed schreef:Het gaat om de binnenkant Weet ik wel, maak maar een grapje Me too
marijkje1990 schreef:Zal wel erg leuk zijn als ie blijft !!12 kinderen!! dat is veel Mondy!Valt mee, overdag gaan ze in de kennels of op de wei en savonds slapen ze op zolder Roosch schreef:Moet je die 12 kinders allemaal zelf uitpoepen? Nee we bestellen ze !
Annemiek80 schreef:ik heb per ongeluk heel veel tweakers geblokkeerd, dacht dat ik daarmee gewoon de chat sloot lolOh uhm oeps!
Annemiek80 schreef:ik heb per ongeluk heel veel tweakers geblokkeerd, dacht dat ik daarmee gewoon de chat sloot lolbeter kwaliteit > kwantiteit
lenaa_tje schreef:Annemiek80 schreef:ik heb per ongeluk heel veel tweakers geblokkeerd, dacht dat ik daarmee gewoon de chat sloot lolOh uhm oeps!Oops, ik heb er dan ook heel veel geblokkeerd
Annemiek80 schreef:ik heb per ongeluk heel veel tweakers geblokkeerd, dacht dat ik daarmee gewoon de chat sloot lolmeen je die? drukte er een paar perongeluk weg (moest een andere zijn)
Annemiek80 schreef:ik heb per ongeluk heel veel tweakers geblokkeerd, dacht dat ik daarmee gewoon de chat sloot lolik dus ook, hoe kan je dit ongedaan maken?