Zo nu kunnen we weer wat nuttigs gaan doen....hihihi, van het mooie weer genieten in de tuin. Ik verkas van bank naar tuinstoel...Op naar morgen...
cindy1000 schreef:Tal1977 schreef:Bij mij moet hij nog starten, misschien dat hij hier foutloos rijdt haha ik hoop het voor je
cindy1000 schreef:Tal1977 schreef:Bij mij moet hij nog starten, misschien dat hij hier foutloos rijdt haha ik hoop het voor je
zwitserland en canada kunnen nog wel voor verassingen gaan zorgen, ga maar gooien met die balken zal ik maar zeggen
NOg steeds op medaillekoers!Voor de Duitsers is het allemaal wel erg jammer zo met dat half uitgeklede team.
Maar 4 strafpunten vind ik heel netjes in de landenteam nu. zeker als je kijkt dat er nog maar 11 mensen foutloos door het parcours zijn gekomen. .
RivaldoX schreef:zwitserland en canada kunnen nog wel voor verassingen gaan zorgen, ga maar gooien met die balken zal ik maar zeggen jazeker
ik geloof er ook nog in.. komt best goed .. alleen die gekke Saudi;s mogen morgen niet nog een keer zo goed rijden
Boompje1985 schreef:Nickyyyy schreef:2de is ook niet slecht hoorben je nog de eerste van de verliezers!Maar gelukkig zijn er vandaag nog verliezers