Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
r_oo_sj_e schreef:manic schreef:En wat ik heel sympatiek vind is om en ruiter te zie die ondanks fout rijden en wat foutjes gewoon alsnog oprecht blij kan zijn met zijn paard.
Fout rijden doe je zelf toch? Waarom zou je dan niet blij kunnen zijn met je paard?
Mayflower_ schreef:manic schreef:En wat ik heel sympatiek vind is om en ruiter te zie die ondanks fout rijden en wat foutjes gewoon alsnog oprecht blij kan zijn met zijn paard.
Dat vind ik nou ook. Ook al zul je als laatste eindigen, het is even zuur.. Maar dat ze niet gelijk gaan wijzen naar het paard. 'Ja hij deed dit niet, of deed dat niet goed''.
martine0503 schreef:Toch jammer dat er zoveel met zwarte ipv witte handschoenen starten.
hoi schreef:Waarom is die niet uitgebeld? en kon hij gewoon z'n proef afmaken?
KikixH schreef:Lizz schreef:Wie weet met wat voor beugels zij rijden? Lijkt wel alsof er een boel met zwarte kunststof beugels rijden ofzo?
Ja, dat zijn brede beugels met van die nipjes er in, dus met gaatjes met opstaande randjes in het ijzer voor meer grip, gebruiken ze meestal bij cross en springen maar hier dus ook. Weet het niet zeker maar denk het wel!