odetteke schreef:Wat is dit trouwens voor goedkope lift/in-de-wachtmuziek Wilde het net gaan zeggen, hier wil je toch niet op rijden...
Het commentaar straks was goed te horen... Nu hoorde ik niets. Wel jammer, waar is/zijn onze commentator(s)...?
Mylady_E schreef:Euhm, is het normaal dat er op de livestream geen commentaar meer wordt gegeven (NOS)? Ik heb hem net weer aangezet.
Bonechi_ schreef:Deze dame raakt straks haar gelpad kwijt... Vergeten te singelen?Volgens bokt is dat een teken van een slecht passend zadel
* Rusland1. Yulia Vinnitskaja, Vodevil: 55.699% 2. Tatiana Dorofeeva, Khorovod: 63.450%3. Tatyana Makarova, Fatinitza: 65.030 %Totaal Rusland:184.179
eenitraM schreef:Bonechi_ schreef:Deze dame raakt straks haar gelpad kwijt... Vergeten te singelen?Volgens bokt is dat een teken van een slecht passend zadel
Sander zou sowieso niet meer terug komen met commentaar, dacht ik... Die moest zich toch klaar maken voor de prijs-uitreiking?
Cayenne schreef:Zo, dacht even dat ik Edward op een vos voorbij zag komen maar het was Patrik Was ik niet de enige