Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moeni11 schreef:Aangezien jij je bericht aanpast Horseyfries. Waar zeg ik dat JIJ mensen het succes niet gunt? Nergens, ik praat over de algemene sfeer op dressuurwedstrijden in de basis.
En die is niet best te noemen, laten we reeel blijven.
hestejente schreef:horseyfries schreef:En als er iemand de beste ruiter en beste combinatie de winst gunt op een dressuurwedstrijd, dan ben ik het wel, dus je opmerking slaat echt kant noch wal. Maar goed, je weet niet beter.
Zeg, wil jij niet zo walgelijk bevooroordeeld op je medebokkers reageren? Er zit je vast iets dwars maar reageer dat niet op een ander af zeg. Please
Moeni11 schreef:Aangezien jij je bericht aanpast Horseyfries. Waar zeg ik dat JIJ mensen het succes niet gunt? Nergens, ik praat over de algemene sfeer op dressuurwedstrijden in de basis.
chevax schreef:Ja, natuurlijk gaat het om geld! De eigenaar wil graag verdienen en de handelsstal die hem nu heeft gekocht ook. Van liefdadigheid kan niemand leven en van "waarom is dit gebeurd" is ook nog nooit een pensioen betaald.
Cowgirl schreef:Ik heb niet alle 75 pagina's doorgelezen dat snappen jullie wel he.![]()
Maar waarom krijg ik altijd zo'n wrang gevoel in mijn maag als ik de naam Shockemole hoor.
De oudere bokkers onder ons zullen wellicht nog weten dat meneer in de jaren 80 betrapt is op barreren van springpaarden. Ik zie de foto's nog voor me.
En voor de rest: het draait allemaal om die stomme centen. Edward en Totilas zijn gewoon een uniek stel. Net als Okidoki en Albert Zoer of Zenyatta en Mike Smith. Denk ook dat een andere ruiter het er nooit uit zal halen.
Mag hopen dat Edward het paard mag blijven rijden anders ben ik bang dat we er niks meer van zullen horen.
Asyaa schreef:chevax schreef:Maar wat heeft de verkoop van een eigen paard nu met fatsoen te maken?
Ze hebben doen geloven dat combinatie behouden bleef tot OS2012, nu wijken ze daar opeens vanaf.
Moeni11 schreef:horseyfries schreef:Tsja, vind je het verwonderlijk dat veel Nederlanders de teleurstelling van Edward begrijpen en het dus niet erg zouden vinden dat Totilas voor Duitsland niet zo goed presteert onder een andere ruiter?
Dat maakt Totilas geen slecht paard, maar dan is het wel helemaal duidelijk dat ze een unieke combinatie die elkaar aanvoelden op een heel aparte manier uit elkaar gehaald hebben.
Met dat soort reacties proef je ook gelijk de verziekte sfeer op normale dressuurwedstrijden, men gunt elkaar het licht in de ogen niet.
Bah..........
horseyfries schreef:Jij zegt dat je die sfeer proeft uit MIJN bericht, waarop je reageert met die opmerking en zelfs nog BAH BAH BAH erachter. Als je het niet zo bedoelt, zeg het dan anders. Want er staat bepaald niet "algemene sfeer op dressuurwedstrijden in de basis".
Moeni11 schreef:Moeni11 schreef:Met dat soort reacties proef je ook gelijk de verziekte sfeer op normale dressuurwedstrijden, men gunt elkaar het licht in de ogen niet.
Bah..........
Alsjeblieft HF.
chevax schreef:Nou, en nu hebben ze een bod gekregen wat ze niet kunnen afslaan. Je zou toch helemaal gek zijn als je niet zou verkopen? Volgens mij zou je jezelf het nooit vergeven als je uit sentimentele overwegingen wacht om vervolgens deze prijs niet meer te kunnen maken. De eigenaar heeft een heel ander band met dit paard dan de ruiter. En als je paarden voor anderen rijdt, dan weet je toch dat dit kan gebeuren? In het geval van Totilas was het ook geen vraag óf, maar wanneer.
horseyfries schreef:Voor het geval het niet duidelijk is, "met dat soort reacties" verwijst naar mijn reactie, en daarmee stel je dat ik deel uitmaak van die verziekte sfeer.
Dus nog geen "dankjewel", want dit maakt het niet anders....
Janine1990 schreef:Je bent niet de enige die dat hoopt, Moeni11 heeft het niet tegen jou specifiek volgens mij... Er zijn een hoop meer die zich aangesproken zouden moeten voelen.