Easy_Rider schreef:R12312 schreef:Mijn hart?
Ik zit heel relaxed op de bank anders![]()
Ik maak mij echt niet druk om andermans mening.
Nou, die indruk maak je wel als er iemand niet in jouw straatje praat.
Dat ik scherp discusseer is heel wat anders!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Easy_Rider schreef:R12312 schreef:Dat ik scherp discusseer is heel wat anders!
Dus mij beschuldigen dat ik een hekel heb aan duitsers noem jij scherp discussieren?
Tja![]()
Bij scherp discussieren hoor je bij de feiten te blijven en geen aannames of insinuaties te doen en ook niet anderen belachelijk proberen te maken.
Easy_Rider schreef:Ergeren jullie je ook zo aan dat overdreven geknuffel en enthousiaste gedoe van een aantal Duitse ruiters, oa, Isabell Werth en die bondscoach Theodoresue? Ik ergerde mij daar ook al aan toen ze zo blij waren met de proef van de kreupele Totilas. Ze staan te juichen aan de kant en staan elkaar te knuffelen.![]()
Dat is die Kristina Brorong-Sprehe veel bescheidener. Die is gewoon blij en niet zo'n nagemaakte.
is dat ook weer opgehelderdCitaat:Thank you for all your messages! Overwhelming! I got a lot of questions how Parzi is doing now: well, here are the pictures! Looks to me Parzi is enjoying himself again! And just to get it off my chest: no hairline fractures of any kind! I guess some people didn't think the story was interesting enough...
Anyway, I am just happy Parzi is happy and healthy again! #TwoHearts
Easy_Rider schreef:OMG, ik lees net een reactie van Dirk Willen Rosie op Horses over Isabell Werth.![]()
Toch iemand die het hetzelfde ziet als ik.
Een sjor en een por
Door zijn telelens had Arnd gisteren Isabell Werth, de winnares van de Olympische Spécial, geobserveerd. Vóór de proef en ín de proef. Om de ring sjorde Isabell eens hier en porde nog eens daar. In de ring ging het gezicht op vrolijk. Na elke oefening keek ze het dichtstbijzijnde jurylid recht in de ogen, met een lachje. ‘Had je dat gezien? Wat is ‘ie goed hè?!’
R12312 schreef:HorseTimeXL schreef:Ze mogen het ook maar ergens snap ik haar gevoel wel. Deels met Totilas maar niet omdat ze Totilas hadden gekocht (het kon net zo goed helemaal naar het oosten zijn) maar vooral de reden waarom ze dingen aanpakken. Dat xe er des tijds al vanuit gingen wel weer goud te halen nadat ze het na lange tijd moeten afstaan. Ik vond hun altijd als team heel erg onsportief naar anderen als het om winnen gaat. Bij de Britten en de andere teams heb ik dat veel minder.
Lange tijd af moeten staan![]()
Alleen in London ging dat goud van het dressuurteam naar GB......daarvoor jaren niet
hedwig111 schreef:http://hippofoto.photoshelter.com/image ... 2E-&GI_ID=
Haarscheur of niet.... Het zou toch wel een mogelijkheid zijn indien je de optoming bekijkt!
mellanion84 schreef:pffft als ik de berichtgeving over de hele spelen lees wordt ik een tikkie boos.
"stelt teleur" is wat ik bijna overal lees als er geen goud gehaald wordt.. sinds wanneer worden NL sporters afgebrand als ze niet winnen? kan me een geweldig feestje herinneren toen we 2e werden met voetbal...
En nu weer die internationale kritiek op Adelinde. De hele hetze waarin ze afgebrand wordt ben ik helemaal klaar mee.
Overal wordt dierenmishandeling geroepen over de dressuur, alsof ze bij eventing en springen allemaal poezelzacht de teugels vasthouden..
Laat ze al deze internationale aandacht eens besteden aan soring in Amerika.
Zo ik ga een kopje thee drinken om mijn bloeddruk weer onder controle te krijgen
mellanion84 schreef:Maar waarom wordt dan Adelinde alleen afgebrand? ik heb heel wat combi's voorbij zien komen waarbij ik spontaan plaatsvervangende schaamte van kreeg. Hangen aan teugel, zagen in de mond, stang zo strak dat deze bijna horizontaal staat... zolang de jury dit allemaal maar goed vind gaan we nooit tot een "mooie" sport komen.
En dat is niet alleen op topniveau hoor, in de amateur klasse wordt ook veel te veel goed gevonden.
mellanion84 schreef:Maar waarom wordt dan Adelinde alleen afgebrand? ik heb heel wat combi's voorbij zien komen waarbij ik spontaan plaatsvervangende schaamte van kreeg. Hangen aan teugel, zagen in de mond, stang zo strak dat deze bijna horizontaal staat... zolang de jury dit allemaal maar goed vind gaan we nooit tot een "mooie" sport komen.
En dat is niet alleen op topniveau hoor, in de amateur klasse wordt ook veel te veel goed gevonden.