Zweeds commentaar, maar ach... Ik kan kijken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
magic_lover schreef:Janine1990 schreef:Volgens de Bokt FB pagina mogen er wel maar 3 per land door naar de Special...
Ik snap er nu helemaal niets meer van
Dat was vroeger zo meende ik. Maar is dat niet een paar jaar geleden veranderd?
FriesWytske schreef:KNHS.nl
De beste 30 combinaties plaatsen zich voor de Grand Prix Special. Daarnaast is deze Grand Prix van belang voor Olympische startbewijzen, want via een podiumplaats kwalificeren deze drie landen zich rechtsreeks voor Rio 2016. Mochten zich vier ruiters uit één land bij deze beste dertig plaatsen, dan zijn zij allen startgerechtigd in de Special, die op woensdag 27 augustus wordt verreden.
Janine1990 schreef:FriesWytske schreef:KNHS.nl
De beste 30 combinaties plaatsen zich voor de Grand Prix Special. Daarnaast is deze Grand Prix van belang voor Olympische startbewijzen, want via een podiumplaats kwalificeren deze drie landen zich rechtsreeks voor Rio 2016. Mochten zich vier ruiters uit één land bij deze beste dertig plaatsen, dan zijn zij allen startgerechtigd in de Special, die op woensdag 27 augustus wordt verreden.
Duidelijk. Dan alleen 3 in de kür denk ik. Zoals het dus ook in het topic op Bokt is beschreven.
Janine1990 schreef:Tsjah, het wordt vanuit Frankrijk geplaatst... Dus ik heb geeeeeeeeeeen idee meer...
Ik dacht het eerst ook, totdat ik in het topic over Dressuur las dat er bij de Kür alleen de beste 3 per land mochten starten als er 4 geselecteerd waren... Dus ik weet het niet meer hoor