Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:Sommigen reageren ook heel bekrompen...
Wat is direkt...3 maanden is niet lang...wat zoekt iemand achter een hoestje of snotneusje?? en dikke knieen, ik zo ook meteen denken hij beukt tegen de staldeur....je kent het paard niet he? Als ik nu wat met mijn paarden merk, heb ik meteen een alarmbel omdat ik weet wat wel en niet normaal is...paard was gekeurd..
Ik heb hier ratten lopen, dus ik ben nu gewaarschuwd, dankzij dit topic....maar wie staat daar bij stil en gaat daar op testen?? Om voor Lyme te testen moet je toch eerst een rijtje klachten samen hebben ...
Ga jij een paard terug brengen met een hoestje?? Ikke niet..ik ga dat eest oplossen, maar als er dan na verloop van tijd steeds meer dingen boven water komen, dan ga je achter je oren krabben en 3 maanden is zo voorbij hoor.
Ik ben anderhalf jaar bezig geweest om een nieuw paard aan de vaste mest te krijgen!!! Had ook darmkanker kunnen zijn of wat anders of wat dan ook....nooit een moment aan gedacht dat dat had kunnen zijn......
Lyme openbaart zich na een incubatie tijd....het eerste traject is helaas ook voor mensen iets waar aan voorbij gegaan kan worden.....
nynke55 schreef:Maar dat is het probleem toch ook? Dat het niet te bewijzen is dat het paard al ziek was? Het hoestje en het dikke been kan ook komen door andere oorzaken, het is niet te bewijzen dat dit kwam door Lyme.
Er zijn maar 3 mogelijkheden:
Het paard was ziek en de verkoper wist het niet
Het paard was ziek en de verkoper wist het wel
Het paard was niet ziek.
In de eerste 2 gevallen is de verkoper verantwoordelijk, maar door het gestuntel van Yitte, kreeg de verkoper niet de kans om er iets aan te doen. Dat heb ik tenminste begrepen uit de uitzending, het kan zijn dat het iets anders is gelopen.
missje schreef:Myfairytale schreef:Dat werd na 3 maanden pas opgestuurd door Jytte en de verkoper heeft er nog even over gedaan om hem te tekenen.
kijk en op dit punt zitten jullie nou compleet fout