Undercover in Nederland mag beelden handelaar toch uitzenden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:22

DON___RUBIN schreef:
indd, maar een de ene kant... eigelijk heeft ze ook meegewerkt want dit speelt al langer !! :o

Tja, dat dacht ik eerst ook wel, je hebt er al 2 jaar aan meegewerkt. Maar aan de andere kant: beter laat dan nooit. En bovendien heeft ze een hele waardevolle bijdrage geleverd. Zonder haar videobeelden was het toch weer het woord van de handelaar tegen het woord van de kopers. Nu zijn er daadwerkelijk beelden van haar gedrag en bewuste oplichting.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:24

MissJ schreef:
DON___RUBIN schreef:
indd, maar een de ene kant... eigelijk heeft ze ook meegewerkt want dit speelt al langer !! :o

Tja, dat dacht ik eerst ook wel, je hebt er al 2 jaar aan meegewerkt. Maar aan de andere kant: beter laat dan nooit. En bovendien heeft ze een hele waardevolle bijdrage geleverd. Zonder haar videobeelden was het toch weer het woord van de handelaar tegen het woord van de kopers. Nu zijn er daadwerkelijk beelden van haar gedrag en bewuste oplichting.

Roelie is daar alleen als stalhulp geweest voor HOBBY. Pas nu vallen ook bij haar veel puzzelstukjes op zijn plaats....

Lees haar post:

roelie85 schreef:
PFF, ik had al moeite met bijlezen en nou nog al die vragen!

Komt ie:

Ik ben 2 jaar geleden begonnen voor mijn hobby dus niet als werk, met het rijden van de paarden en het doen van de stallen enz enz.
Ik heb wat vreemde dingen gezien daar, en ja ik heb er achteraf misschien wel te lang rond gelopen.
IK bleef daar komen voor de paarden, ik had een band opgebouwd met de paarden en die laat ik niet zomaar in de steek!
er is in het laatste half alleen te veel gebeurd en nou ik zo veel weet van alle gedupeerde valt veel op zijn plek!

Dressagegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:25

MissJ schreef:
DON___RUBIN schreef:

Ze heeft er 2 jaar gewerkt! misschien juist goed! ze weet wat er is gebeurd! ze weet wat ze erover kan vertellen!! :). En heeft het nog eens vastgelegt op verborgen camera.. Aan de andere kant als ze daar nou geen 2 jaar gewerkt had. Had deze mevr misschien nog langer doorgegaan en hadden er nog meer gedupeerde geweest! En dan had deze mevr ook eerder ontdekt dat er wat fout was als zei daar naartoe ging met verborgen camera ;).

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:26

yvonnedv schreef:
WinSel schreef:
Als je bij google Marialva in toets vind je et ook, maar site is uit de lucht

bij een hengstenpagina staat wel haar naam en telefoonnummer

Op sporthorses.nl vind je ook nogsteeds een paard te koop van hun, maar de woonplaats is wel veranderd
Staat ook 06 nr bij..

daisy_tanja

Re: Undercover in Nederland mag beelden handelaar toch uitzenden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:29

kan je de uitzending nog terug kijken? Heb alleen het laatste dele gezien helass, alleen op sbs kan ik een uitzending van 16 mei terug zien...

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:30

Nou ik heb even een rondje gegoogled (niks te doen met pinksteren :+ ) en ze is de hele dag druk bezig geweest met het weghalen van al haar foto´s, youtube accounts, advertenties en websites.

Maar goed, alles weghalen lukt toch niet. Haar naam (namen) zijn nog gewoon te vinden overal.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:36

Ik rol van de ene verbazing in de andere betreffende deze dame. Als je haar berichten op bokt nazoekt, blijkt ze zich ook nog te hebben opgeworpen als de barmhartige Samaritaan in een andere oplichtingskwestie:

*link verwijderd*
Laatst bijgewerkt door MissJ op 24-05-10 17:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Dressagegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:38

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:40

Heb net de uitzending bekeken.... Jeetje best wel schokkend... Arm veulen :(:) dat die er nog onder moet leiden :(

daisy_tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:40

okee thankss
wat appart, ik kon hem echt neit vinden haha

ga nu ff de eerste deel bekijken:)

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:43

Jeetje zeg, even poeslief gaan doen ook nog.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:44

slimmerik schreef:
Ja, weird hè.... zgn. een veulen schenken aan een gedupeerde van oplichting....
Ik kreeg van haar de schuld toen dat de gedupeerden geen veulen meer wilden van haar.

Nou ja, 1 ding dat opvalt in dat topic is dat ze constant alle aandacht terug wil brengen naar zichzelf, haar fantastische actie. De wereld draait om haar.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:45

Nu deze link trouwens wel mag blijven staan, verbaas ik me nog harder dat de link naar het topic van Peperplant, notabene een deelnemer aan de uitzending van gisteren, wel verwijderd is.

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:47

Deze links worden ook wel verwijdert alleen is er nog geen mod op gestuit

Want anders kan ze bokt aanklagen ;)

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:47

listiglistje schreef:
even offtopic:
newnails misschien toch even naar dat spatbeslag kijken en eronder laten zetten,
kan misschien de pijn verlichten en de kreupelheid wegnemen.
Kan Lucky samen met je dochterin de toekomst misschien toch nog lichte basissport lopen ;-)

Tuurlijk is spatbslag en beter nog infuus met Tildren super om te doen, maar als ze daar van opknappen en je gaat dan de grens van recratief/dressuurmatig rijden verleggen naar toch willen springen/fanatieker rijden dan is het wachten tot de spat weer aktief wordt.
kan 2 jaar duren, kan 5 jaar duren kan met 6 maanden al gdaan zijn.

Geloof me ik heb héél veel ervaring met spat, mijn pony is zelfs als testpony gebruikt voor medicijnen en behandelingen enz
tm buitenlandse artsen aan toe! En met mijn pony nog tig andere dieren in die testgroep en op de lange termijn zijn ze allemaal in de salami belandt omdat ze zelfs bij 24/7 weidegang en niet meer rijden kreupel waren en erger nog, pijn hadden... en voor een paard pijn laat zien hebben ze er al en hele tijd mee rondgelopen..de vraag is dan of je ze dat wel aan moet doen.

Het was zeker wel zo dat ze idd opknapten van spatbeslag en glucosamine en vooral van Tildren, alleen stuk is stuk en gaat ooit verder stuk...je maakt het met al deze middelen alleen beter draaglijk voor de pony :)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:49

Zoek anders even in de berichten van Marialva op het woord Lotus..... ook een "gered" paard van haar en haar vriendinneke :r

TolineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:49

alle sites die met haar te maken hebben liggen eruit!

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:51

link knip**

nog een paard tk

DEze link word toch snel verwijdert maargoed
Laatst bijgewerkt door Gentlegiant op 24-05-10 18:13, in het totaal 1 keer bewerkt

nombrado

Op een of andere manier, krijg ik maar geen antwoord op de vraag van de eigenaresse van Lucky, of er rontgenfoto's zijn van de spat in de sprong, en wat de dierenarts adviseerde hieraan te doen.

en wordt Lucky er uberhaupt aan behandeld? (pijnbestrijding, spatbeslag, bekappen/binnendoor)

er is hier heel weinig informatie over gezegd, niet in de uitzending en niet door de eigenaresse op het forum.
alleen over de klinische aankoopkeuring.
Laatst bijgewerkt door nombrado op 24-05-10 17:53, in het totaal 2 keer bewerkt

Kriel

Sjonge jonge jonge, alles is nu wel 100 gezegd lijkt me :o

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:52

Gentlegiant schreef:
Deze links worden ook wel verwijdert alleen is er nog geen mod op gestuit

Want anders kan ze bokt aanklagen ;)

Oh, dan haal ik ze zelf wel even weg. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit ook nog dergelijke consequenties voor bokt gaat hebben.

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:53

Bah, dat mens woont nog niet eens zo ver vandaan bij mij. :r
Laatst bijgewerkt door MerelxG_R op 24-05-10 17:54, in het totaal 1 keer bewerkt

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:54

Kriel schreef:

Nou, dat scheelt, dan hoef je het topic niet meer te volgen :)

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:55

nombrado schreef:
Op een of andere manier, krijg ik maar geen antwoord op de vraag van de eigenaresse van Lucky, of er rontgenfoto's zijn van de spat in de sprong, en wat de dierenarts adviseerde hieraan te doen.

en wordt Lucky er uberhaupt aan behandeld? (pijnbestrijding, spatbeslag, bekappen/binnendoor)

Ik zou zeggen: stuur haar PB. Ik vind het eigenlijk best wel vreemd dat Bokt zich met de slachtoffers van deze **** gaat bemoeien om te kijken of ze de paarden wel goed verzorgen. Lijkt me ook niet dat dat gepast is in dit topic.
Ik denk trouwens dat ze er niet op zit te wachten op allemaal kritische vragen en dat ze zich er zeker voor inzet Lucky een fijn en pijloos leven te geven, denk je niet?

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 17:57

MissJ schreef:
Kriel schreef:

Nou, dat scheelt, dan hoef je het topic niet meer te volgen :)

Dank je dat je me even over de streep helpt :)