upendo schreef:Maar ondertussen houd je wel de handel in dit soort sneue gevallen in stand.
Ja maar wat moet je anders? Zeggen " Is niet mijn probleem" en doorlopen??
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
upendo schreef:Maar ondertussen houd je wel de handel in dit soort sneue gevallen in stand.
Gwenvd schreef:1. Zou dat erg zijn? Een dier als deze vraagt een plek waar hij opgevangen kan worden, stel ik zou donateur zijn dan zou ik het een goede actie vinden.
2. Ze geven aan dat ze altijd noodopvangplekken hebben.
3. Dit is waar de stichting voor is, het zou pas erg zijn as ze een dier als deze zouden laten staan omdat ze niet genoeg donaties krijgen.
Ik ben overigens geen voorstander van ze hoor, dat laten adopteren van de kapotte troep van een ander vind ik niks. Maar zo’n paard als deze is waar ze voor zijn, ik kan dit alleen maar aanmoedigen dat ze hier hun focus op blijven houden.
En ik bedoel te zeggen dat er ook niet op alle slakken zout gelegd moet worden en dat gebeurt nu steeds wel. Daarmee wordt ook de geloofwaardigheid van dit topic geen goed mee gedaan.
IHN schreef:dus ze waren ook daadwerkelijk op de markt? Terwijl ze zeiden dat ze geen paarden zouden opkopen kort geleden?
even ter verduidelijking:het maakt me niet uit als het zo is. Wat mij betreft hadden ze alle magere paarden opgekocht, want ze worden prima verzorgd daar dus einde lijden voor paard. MAAR:als je aan de ene kant zegt dat donaties teruglopen en het bijna niet te doen is en aan de andere kant dus zelf op zoek gaarmt naar paarden en dan ook nog doet of ze is binnengekomen ipv gekocht vind ik daar wel wat van. Nogmaals:ALS dit zo zou zijn. Dat weet ik dus niet.
edit:ik denk dat ze echt vd markt komt. Ik had spoedmelding verkeerd gelezen, maar dat gaat erom dat ze dringend hooibaaltjes nodig hebben. Ze zeggen nergens waar ze wegkomt en liegen dus niet. Nou ja, dan heb ik er weinig problemen mee.
IHN schreef:Dreamboy, ik zeg nergens dat dat niet mag? Ik zeg alleen dat ik het toevallig vind dat ze daar rondliepen en dat er dezelfde dag ineens een mager paard komt.
laatste alinea van jou blijkt volgens mij uit dat je niet begrijpt wat ik bedoel te zeggen. Dus mss nog even mijn vorige en dit bericht lezen, want je trekt nu alles uit verband.