Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ayasha schreef:R12312 schreef:Als je alle vier zo hoog scoort dan is toch geen enkel enthousiasme misplaatst of overdreven?
Denk dat je sowieso een aparte mentaliteit moet hebben om enthousiasme over goede ritten "ergerlijk" te vinden...
Easy_Rider schreef:Ik noem de proef van Totilas op het EK waar hij kreupelde geen goede proef. En toch stond toen ook iederen te knuffelen en te juichen.
R12312 schreef:Easy_Rider schreef:Ik heb geen hekel aan duitsers R12312, wel aan mensen die net als jij dingen verzinnen en spuien die niet waar zijn. Heel bijzonder dit.
Ik verzin niets, ik spui niets........en ik erger mij niet aan mensen die blij zijn dat ze goud hebben gewonnen.
HorseTimeXL schreef:Ze mogen het ook maar ergens snap ik haar gevoel wel. Deels met Totilas maar niet omdat ze Totilas hadden gekocht (het kon net zo goed helemaal naar het oosten zijn) maar vooral de reden waarom ze dingen aanpakken. Dat xe er des tijds al vanuit gingen wel weer goud te halen nadat ze het na lange tijd moeten afstaan. Ik vond hun altijd als team heel erg onsportief naar anderen als het om winnen gaat. Bij de Britten en de andere teams heb ik dat veel minder.