Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dioxide schreef:Loetie84 schreef:
Als je met die optoming niet netjes rijdt is dat niet de juiste keuze blijkbaar. Er rijden anderen netter. Mag toch gezegd worden?
Als mensen nu op een normale manier zeggen: 'De rijstijl van Mary King is niet mijn ding' is dat normaler en netter gebracht dan iemand klakkeloos af lopen zeiken en alles sielugh noemen. Blijkbaar is haar manier van rijden dusdanig effectief in het terrein dat ze er toch mooi van alles mee wint en al jaren succes heeft.
Natasja91 schreef:Dioxide schreef:Als mensen nu op een normale manier zeggen: 'De rijstijl van Mary King is niet mijn ding' is dat normaler en netter gebracht dan iemand klakkeloos af lopen zeiken en alles sielugh noemen. Blijkbaar is haar manier van rijden dusdanig effectief in het terrein dat ze er toch mooi van alles mee wint en al jaren succes heeft.
DAAR ben ik het dan weer wel mee eens!!
CaroR schreef:MarliesV schreef:Weet iemand trouwens wie er bij Sporza zit commentaar te geven?
En Cayenne, kan je niet elke pagina ff een post doen in koeienletters over:
Neusstrips
Eventingcreme
Startnummer van Lips
Hoeveel we uitlopen
Waar je kan kijken NL en BE graag de tv zenders en livestream
Dan hebben we niet straks van de 10 pagina's er 50 met dezelfde vragen.
EN over de fluitjes
BonnieBalou schreef:heeft iemand een linkje met de precieze startlijst? met de namen enzo, ik vind overal alleen dat het om half twee begint. En ook een link met de score? En man dat praten hier gaat echt snel, flink over de 100 pagina's vandaag haha.