LindaV schreef:Cayenne, waarom kijk je niet gewoon op nederland 1?Dat doe ik nu ook omdat de FEItv stream eruit ligt.
djinnie schreef:Waarom stond er Leader 80. nog wat....??? Adelinde is nu toch nummer 1 met meer dan dat?Volgens mij is het wat de nummer 1 op dat moment had.
Kimble schreef:IndianLady schreef:Nog 3? Hmm ben benieuwd of ik dat haal. Moet om half 6 bij mn eerste client zijn De laatste zou om 10 voor half 6 moeten starten volgens het programma.Maar het loopt volgens mij al iets uit.Daar heeft mijn client geen boodschap aan
Cayenne schreef:LindaV schreef:Cayenne, waarom kijk je niet gewoon op nederland 1?Dat doe ik nu ook omdat de FEItv stream eruit ligt.Dus... geen.. quotes meer? :'(
Cayenne schreef:LindaV schreef:Cayenne, waarom kijk je niet gewoon op nederland 1?Dat doe ik nu ook omdat de FEItv stream eruit ligt.Geen geniaal engels commentaar meer
Cayenne schreef:"Het is niet de bedoeling dat het paard zich ingraaft in het zand"JOH Oh...! Dus *dat* is de reden dat ik altijd 1-en voor de pirouettes krijg! j/k Maar wat een opmerking weer!
lifeofmarit schreef:Cayenne schreef:LindaV schreef:Cayenne, waarom kijk je niet gewoon op nederland 1?Dat doe ik nu ook omdat de FEItv stream eruit ligt.Dus... geen.. quotes meer? :'(Nee, tot ie weer terug komt Hoop in ieder geval dat er morgen weer een stream is
Marjoow schreef:HorseTimeXL schreef:totilas krijgt veel concurrentie, van alle kanten.. volgens mij is de populariteit van totilas na dit ek een stuk gedaald:PEn daarmee de waarde ook met zon 7 miljoen denk ik het bleek allemaal een Utop(hia)ie!