En als Duitsland dan verliest met Totilas proeft goud nog zoeter....mjammie!

Dat wordt SUPER SENSATIONEEL!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manubres schreef:JAAAAAAAH!! Adelinde gaat ONS en HAARZELF BLIJ MAKEN!!!!!![]()
En als Duitsland dan verliest met Totilas proeft goud nog zoeter....mjammie!
Dat wordt SUPER SENSATIONEEL!
Janine1990 schreef:We zullen het gaan zien...
Voor alle fans, Totilas bewijst zich des te meer als hij onder Rath ook geweldig gaat lopen. Doet hij dat niet? Sjaaaah... Dan komt er een olifant met een hele grote snuit, en die blaast het verhaal van de levende legende uit..........................
Aulaantje_x schreef:Weet er iemand of het al duidelijk is wie er nu op Totilas gaat rijden?
Sorry als dit al ergens staat, ik heb alleen de eerste en de laatste pagina gelezen
_Daniquee schreef:Aulaantje_x schreef:Weet er iemand of het al duidelijk is wie er nu op Totilas gaat rijden?
Sorry als dit al ergens staat, ik heb alleen de eerste en de laatste pagina gelezen
Nee, in de paardenkrant stond een stuk, en er was nog totaal geen duidelijk heid..
Ook is er vermeld, dat ze het een beetje raar vinden dat heel internet vol staat met dat Totilas verkocht is, omdat het nog niet rond is en afwachten op bloed uitslagen.
Janine1990 schreef:Ik dacht dat velen hier zo'n fan waren van Totilas, schijnbaar valt dat allemaal ook wel wat mee.
horseyfries schreef:We mogen toch wensen dat Adelinde nu in Londen het goud gaat pakken? Wat er echt gaat gebeuren weten we toch pas als de wedstrijd gereden is, maar ik gun het haar in ieder geval van harte.
hestejente schreef:horseyfries schreef:Het ging om het zelf opleiden van een paard tot Grand Prix niveau, en dat heeft niet Jiska maar Edward gedaan in het geval van Totilas.
Fout. Het gaat om de verkoop van het paard. Hou je alsjeblieft op met je offtopic gedoe over welk paard wanneer welk opleidingsniveau heeft?
hestejente schreef:horseyfries schreef:Het ging om het zelf opleiden van een paard tot Grand Prix niveau, en dat heeft niet Jiska maar Edward gedaan in het geval van Totilas.
Fout. Het gaat om de verkoop van het paard. Hou je alsjeblieft op met je offtopic gedoe over welk paard wanneer welk opleidingsniveau heeft?
Niezel schreef:Janine1990 schreef:Ik dacht dat velen hier zo'n fan waren van Totilas, schijnbaar valt dat allemaal ook wel wat mee.
Je trekt een duo uitelkaar. Joling zonder Gordon is niet half zo leuk en Pauw zonder Witteman niet half zo interessant.
Heus wel goed, maar niet meer ultiem.
Janine1990 schreef:Totilas is de living legend toch? Dat er sprake is van een uit elkaar gehaald duo, prima, maar hoeveel kwaad sommigen opeens over Totilas spreken nu hij niet meer van Nederlanders is... Dan ben je ook geen fan van Totilas imo.
horseyfries schreef:"Kwaad"??? Waar zie jij dat?
Niezel schreef:Geen idee welk topic jij hebt gelezen maar ik heb hier op alle pagina's nergens gelezen dat iemand kwaad spreekt over Totilas.
The point is dat er iemand 15 miljoen over heeft om die eerste plek bij de OS te gaan halen en daarvoor zonder enige scrupules de mooiste combinatie ooit uit elkaar trekt.
Janine1990 schreef:horseyfries schreef:"Kwaad"??? Waar zie jij dat?
Als in hopen dat hij geen stap meer zet e.d. Hopen dat hij niets meer wint.
Als dat het geval is, dan is die legende heel snel aan zijn eind gekomen.
Het zou des te meer een legende zijn, als Matthias er ook mee op dat niveau zal komen.
Maar dat wordt beide niet gegund door velen...
Janine1990 schreef:Niezel schreef:Geen idee welk topic jij hebt gelezen maar ik heb hier op alle pagina's nergens gelezen dat iemand kwaad spreekt over Totilas.
The point is dat er iemand 15 miljoen over heeft om die eerste plek bij de OS te gaan halen en daarvoor zonder enige scrupules de mooiste combinatie ooit uit elkaar trekt.
Volgens mij begrijp je mijn uitspraak niet helemaal.
Iedereen is zo fan van Totilas, het is een wonderpaard, de hele wereld zit aan de buis gekluisterd als Totilas er op komt.
En nu hij niet meer in Nederland staat, is het mis, mag het niets worden.
Totilas zal zich des te meer bewijzen als hij wederom succes op succes boekt.
Geloof dat ik nu voldoende heb uitgelegd, anders geef ik het op