Heb jy ook foto's van de 15;35 groep in de w.a. hal Ik ben nummer 334 en ik was wel benieuwd naar foto's maar kan nergens wat vinden.
brenda_daisy schreef:heej tico ik heb jou ook gezien alleen wist niet dat jij het was was jij toen ook aan het losrijden ?!
nee we stonden te wachten op de uitslag bij die hal toen stond jij daar met je pony ik stond voor je naast lotte.
x_tico schreef:brenda_daisy schreef:heej tico ik heb jou ook gezien alleen wist niet dat jij het was was jij toen ook aan het losrijden ?!met welke pony was jij? misschien heb ik jou ook wel gezien
brenda_daisy schreef:ja lotte die heb je ook gezien , we stonden voor haar o oh die !! ja ik heb je ook gezien
Die accomodatie was ook zo super mooi! En vond jury echt super aardig, ook bij alle Rakkers iedereen kreeg de tijd en mocht laten zien wat hij wou! Zijn jullie ook allemaal trots op jullie Pennytasjes?
Liiisaaa schreef:Die accomodatie was ook zo super mooi! En vond jury echt super aardig, ook bij alle Rakkers iedereen kreeg de tijd en mocht laten zien wat hij wou! Zijn jullie ook allemaal trots op jullie Pennytasjes? ja die wou ik altijd al hebben
IK HEB ER LEKKER 2! ZO NU ZIJN JULLIE JALOERS! Had nog gekeken naar jou pony (_Bitje_) want die kende ik nog beetje, maar niet gezien volgens mij.. Wel jammer had graag nog wat mensen ontmoet enzo!
Aaah jammer, heb jou niet gezien x_tico. Vind jouwn pony altijd zo gaaf. Heb dus helaas ook geen foto's
Liiisaaa schreef:IK HEB ER LEKKER 2! ZO NU ZIJN JULLIE JALOERS! Had nog gekeken naar jou pony (_Bitje_) want die kende ik nog beetje, maar niet gezien volgens mij.. Wel jammer had graag nog wat mensen ontmoet enzo! ik zag jou helaas ook niet
Liiisaaa schreef:Ook niet gehoord? Nog mensen die in Bornerbroek wonen?nee maar ik ga ook, morgen weer een wedstrijd (L1 debuut )