Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elin_ schreef:Jester_ schreef:Er staat nu een filmpje op dat hij gereden wordt in galop
Heel naar om naar te kijken. Zo oncomfortabel. Hoe denken de 'niet inslapers' nu over de case?
Eef_Bam schreef:Ik kan het filmpje wel zien, staat in de story van het Instagram account van furion. Je ziet hem galopperen met zijn achterbeen achter de massa. Ik zeg niet dat het er top uitziet maar op basis van die paar galop passen kan ik ook niet zeggen dat hij echt slecht loopt. *knip*.
MimixDaina schreef:Eef_Bam schreef:Ik kan het filmpje wel zien, staat in de story van het Instagram account van furion. Je ziet hem galopperen met zijn achterbeen achter de massa. Ik zeg niet dat het er top uitziet maar op basis van die paar galop passen kan ik ook niet zeggen dat hij echt slecht loopt. *knip*.
Tja ik heb het meisje waar hij nu staat opgezocht. Zij heeft ook filmpjes van de draf, ik vind hem daarin nogsteeds bagger lopen♀️
Afanaisa91 schreef:Ik vind de filmpjes eigenlijk alleen maar meevallen. Furion lijkt nu behoorlijk met de rest van zijn lijf voor het vastgezette gewricht te kunnen compenseren.
Op lange termijn hoop ik wel dat ze hem passende beweging geven, om de rest van zijn lijf zo lang mogelijk goed te houden. Ohz zou niet mijn keuze zijn, maar wie weet doen de huidige eigenaren dat maar heel minimaal.