takkie_muis schreef:Trouwens van wie hadden jullie pb met winnaar bericht?Bericht onderwerp:Gefeliciteerd!!!Van:GemVerstuurd op:Vandaag, 11:42
[***] schreef:takkie_muis schreef:Trouwens van wie hadden jullie pb met winnaar bericht?Zonnebloem volgens mijik van Gem
Mijn theorie is dat de mods bepalen wie wat krijgt , ze mogen sommige dus niet XDZonnebloem is van de gele namen dus , Gem van The april fool tekst , Dyonne de onderschriften en Olina de ava's
Yunomi schreef:Iselda schreef:Daar gaaaan we m'n examens, yes Komt niet goed met ons .... Een ban winnen is voor jullie dus niet erg!
Yunomi schreef:Iselda schreef:Hier zal iedereen het wel begrijpen haha. Denk dat m'n ouders het iets minder zullen begrijpen Morgen weer een dag. Laten we het daar maar op houden Al denk ik elke dag zo
xDonja schreef:Sabini, als je nu drukt doe je alleen nog mee aan de trekkingen om 4 en 8 uur.. OP lezen is soms heel moeilijk... Weet ik. OP lezen is niet moeilijk. Op tijd op rode knop drukken wel
benangelique schreef:10 jaar bokt en nu mijn 1 april ontmaagding. ...Ahh! Ik ben benieuwd wat Bokt voor jou in petto heeft.