Het enige t-shirt wat ik zou willen, is aan de voorkant Totilas erop, en aan de achterkant "Made in Holland"
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Een toppaard fabriceren is moeilijk. Een toppaard aan de top houden is nog veel moeilijker.
Rath is ontzettend jong en hij was niet de enige die met de beslissing om Totilas te rijden van doen had.
Daar stond een heel team achter. Hij was niet degene die de uiteindelijke keus heeft gemaakt.
En hij doet het op zijn manier super. Doe het hem maar eens na
Valencia2002 schreef:Cayenne schreef:Een toppaard fabriceren is moeilijk. Een toppaard aan de top houden is nog veel moeilijker.
Rath is ontzettend jong en hij was niet de enige die met de beslissing om Totilas te rijden van doen had.
Daar stond een heel team achter. Hij was niet degene die de uiteindelijke keus heeft gemaakt.
En hij doet het op zijn manier super. Doe het hem maar eens na
En laten we vooral trots zijn op het feit dat er in Ned. de meeste van dit soort toppaarden gefokt worden, want hoeveel van de starts van vandaag en gisteren zijn KWPN?
By the way als we dan toch zo moeten janken en mekkeren over Rath laten we dan niet vergeten dat Ned. gezwicht is voor het geld en daarmee zelf de keuze heeft gemaakt.
Overigens wel grappig dat de topsporters dan toch sportiever zijn dan vele bokkies betreffende de gunfactor![]()
Zo, nu krijg ik de rest weer over mij heen, maar ik sta voor wat ik zeg en houd er verder over op.
Vanaf de zijlijn lopen roepen is natuurlijk altijd makkelijker.
Citaat:Verder prees Rath het Nederlandse publiek. "Dit was voor ons de eerste wedstrijd op Nederlandse bodem en ik kan niet anders zeggen dan dat we goed zijn ontvangen. Het publiek was enthousiast, maar ik moet zeggen dat de Nederlanders steeds vriendelijk waren ook tijdens onze eerdere wedstrijden."
Marjoow schreef:Valencia2002 schreef:jana79 schreef:Adelinde moet 84,621 rijden om duitsland te verslaan!
Oeh dat is wel erg veel
Voor een 2e plaats??
Dacht nl eerder te lezen dat dat voor een 1e plaats was.
karijn schreef:Hermelientje: Nope, alleen een zwart paard![]()
Er komen straks nog een paar geweldige combinaties. Patrick met Scandic, Adelinde met Parcival.