Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sibade schreef:Hmm, het staat me niets aan dat die Duitsers nu hun kansen weer zien in 2012... En ik vind het zo erg voor Edward.. Bah, stomme centen! Alsof 1,4 miljoen per jaar niet genoeg is. (dekgeld) (Nee, ik ben niet zo zakelijk en daarom de rest van mijn leven arm waarschijnlijk...maar ik heb nog wel mijn liefjes op stal staan!) En toch...als ik de centen had, kocht het de helft voor Edward terug! En dan erbij uithouden natuurlijk dat het paard voor NL uitkomt in 2012! Grr.... Duitsers....
horseyfries schreef:Is er ook maar één van de paarden die je noemt opgeleidt door een Duitser Bomba? Nee! Het is nog altijd de verdienste van de Nederlandse ruiters dat die paarden het zo goed doen!
Het gaat erom dat Edward het paard tot topniveau opgeleidt heeft en iemand anders er straks de vruchten van plukt.
Bomba schreef:horseyfries schreef:Is er ook maar één van de paarden die je noemt opgeleidt door een Duitser Bomba? Nee! Het is nog altijd de verdienste van de Nederlandse ruiters dat die paarden het zo goed doen!
Het gaat erom dat Edward het paard tot topniveau opgeleidt heeft en iemand anders er straks de vruchten van plukt.
Salinero is opgeleid door Ashley Holzer. Wünschtraum van Adelinde is opgeleid in Duitsland. Maar geen Duitser met een haar op z'n hoofd die er aan denkt om zo over ons te praten.
Bomba schreef:horseyfries schreef:Is er ook maar één van de paarden die je noemt opgeleidt door een Duitser Bomba? Nee! Het is nog altijd de verdienste van de Nederlandse ruiters dat die paarden het zo goed doen!
Salinero is opgeleid door Ashley Holzer. Wünschtraum van Adelinde is opgeleid in Duitsland. Maar geen Duitser met een haar op z'n hoofd die er aan denkt om zo over ons te praten.
Johanna59 schreef:Horseyfries: De knopjes heeft zijn vorige amazone erop gezet hoor!! Jiske van de Akker, ere wie ere toekomt.
Niezel schreef:Johanna59 schreef:Horseyfries: De knopjes heeft zijn vorige amazone erop gezet hoor!! Jiske van de Akker, ere wie ere toekomt.
Sorry?
Jiska heeft hem de beginselen geleerd, het grote werk is de hand van Edward.
http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=48780
manubres schreef:Sorry, hoor dat Matthias Rath me niks zegt....zolang zit hij niet aan de top.
En als hij indruk op me had gemaakt, was ik hem vast niet vergeten.
Als je hem intoetst bij "Youtube" krijg je geen paardenfilmpje!!!
Met scrollen hem eindelijk gevonden, maar ben echt niet onder de indruk. Veel met de handen gereden, veel slordigheden en een heel ander paard onder de kont dan Totilas.
Tuurlijk zitten de knopjes nu op Totilas, maar als je zelf niet goed genoeg bent vervagen die knopjes langzaam.
Het mooiste zou ik vinden als Totilas voor Duitsland meedoet en Adelinde goud wint...YES!!!![]()
Dan zijn al haar teleurstellingen vast in een keer vergeten
Zonnetje81 schreef:manubres schreef:Sorry, hoor dat Matthias Rath me niks zegt....zolang zit hij niet aan de top.
Met scrollen hem eindelijk gevonden, maar ben echt niet onder de indruk. Veel met de handen gereden, veel slordigheden en een heel ander paard onder de kont dan Totilas.
Tuurlijk zitten de knopjes nu op Totilas, maar als je zelf niet goed genoeg bent vervagen die knopjes langzaam.
Het mooiste zou ik vinden als Totilas voor Duitsland meedoet en Adelinde goud wint...YES!!!![]()
Dat kan ook nog, dat Adelinde gewoon goud gaat winnen ipv Totilas
manubres schreef:Sorry, hoor dat Matthias Rath me niks zegt....zolang zit hij niet aan de top.
horseyfries schreef:Het ging om het zelf opleiden van een paard tot Grand Prix niveau, en dat heeft niet Jiska maar Edward gedaan in het geval van Totilas.
Ik hoop idd ook dat dit de welverdiende kans van Adelinde wordt om al haar pech in één keer goed te maken, want zolang Edward en Totilas een team waren had zij niet veel kans terwijl ze eigenlijk ook zo supergoed zijn dat ze dat wel verdienen.
Dus ik zeg: Adelinde goud voor Nederland op de OS2012!!