Wallie schreef:pff.. wat een opmerkingen soms zeg..
maar goed.. die advocaat ook zeg van die vrouw.. HOU OP SCHEI UIT!! als iemand er geen verstand van heeft bleegh ik walg er van.. en vooral omdat hij zelf de beelden te zien krijgt en er dan nog tegenin gaat.. dat is toch te bizar voor woorden..
hoe scheef is nederland.. en wanneer zal het rechtgetrokken worden..
ik denk dat deze mevrouw er makkelijk vanaf komt. het zou mooi zijn als haar dit gewoon verboden word. (de handel in paarden) we zullen zien.. en ik ben erg benieuwd hoe dit verder allemaal gaat lopen..
Wat is hier scheef aan? Iedereen heeft recht op verdediging op juridisch gebied zelfs de grootste criminelen...
En dat is af en toe maar goed ook, anders zouden er een heleboel mensen allerlei beschuldigingen etc op hun naam hebben staan terwijl zij hardstikke onschuldig zijn.
Denk aan de casus over een vermoord meisje (weet niet precies meer de naam) Deze beste man had 6 jaar vastgezeten terwijl hij later onschuldig bleek...!!! Als je als crimineel aangezien wordt terwijl je het niet bent en je krijgt geen verdediging dan ben je toch behoorlijk het haasje!