[VN] Eerste kampioenschap Working Equitation in Nederland In de titel staat dat dit het eerste WE kampioenschap gaat zijn, maar het is het eerste "TWE" (traditional working equitation) kampioenschap In het artikel zelf klopt het wel..
[VN] Prachtige collectie NRPS-rijpaarden op NK 1e alinea, halverwege: "Spijtig dat de merrie een bemerking kreeg ... zijn veulenboekmerrie Cristal Unique (Ronaldo x Nourejev x Derrick)." Deze zin loopt erg rommeling. Zelfs na meerdere keren lezen kom ik er niet goed uit. Die puntkomma onderweg, het woord "opFokker", het is allemaal een beetje rommelig.
[VN] Drie dressuurhengsten aangewezen voor verrichtingsonderzoek Niet echt een foutje, maar wellicht wel iets om naar te kijken: bij de opsomming van de namen van de hengsten staat een vierkantje met 4 letters erin. Neem aan dat dit een bepaald teken moet zijn die in de database van Bokt niet voorkomt. Dit leest iets ongemakkelijk, persoonlijk zou ik die gewoon weghalen.
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 19-08-18 13:45
Bedankt, klopt helemaal. Ik had er om die rede ook een streepje voor gezet. Alleen niet gezien dat er ook een vierkantje bij geplaatst werd. Het is weg gehaald. Thanx voor het melden.